ایرنا نوشت: جنبش های جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه شنبه با صدور بیانیه های جداگانه ای عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین 'هار آدار' در منطقه قطنه در شمال غرب فلسطین اشغالی را که منجر به هلاکت 4 نظامی صهیونیست شد، تبریک گفتند.

در اثر عملیات شهادت طلبانه امروز یک جوان فلسطینی در نزدیکی ورودی شهرک 'هارآدار ' در شمال غرب بیت المقدس اشغالی که با یک سلاح خودکار انجام شد، چهار نظامی صهیونیست کشته و پنج نظامی صهیونست دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش امروز (سه شنبه) پایگاه خبری فلسطین الیوم، 'داوود شهاب' یکی از مقامات جنبش جهاد اسلامی نیز در این باره اعلام کرد: عملیات شهادت طلبانه امروز این جوان فلسطینی بیانگر وجدان بیدار مساله فلسطین و مردم مظلوم آن می باشد که اولویت های ملی را با توجه به اختلاف های تشکیلات خودگردان و دیگر گروه ها یادآوری می کند.

شهاب، عملیات شهادت طلبانه امروز این جوان فلسطینی را سیلی محکم به توطئه کنندگان و حامل این پیام دانست که هیچ گونه قصور در برابر تجاوزهای رژیم اشغالگر و تداوم تعدی صهیونیست های متجاوز به قدس اشغالی پذیرفتنی نیست.
وی این عملیات شهادت طلبانه را پاسخ عملی به تلاش ها و یورش های صهیونیست های راستگرا برای تسلط بر مسجد الاقصی دانست.

این مقام جنبش جهاد اسلامی خطاب به صهیونیست ها تاکید کرد: پیام این عملیات این است که (صهیونیست ها) دست از رویاهایتان بردارید در غیر این صورت گلوله متوقف نخواهد شد و در هر جایی شما را دنبال می کند، زیرا قدس قبله مقدس و اول مسلمانان است.

جنبش حماس هم با انتشار بیانیه ای عملیات شهادطلبانه این جوان فلسطینی را تبریک و تاکید کرد که این اقدام پاسخی طبیعی به جنایت های پی درپی و سیاست های تبعیض آمیز رژیم اشغالگر قدس در حق مردم فلسطین است.
عبداللطیف القانوع سخنگوی رسمی جنبش حماس امروز با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این عملیات امتداد انتفاضه قدس و دلیلی برای تداوم آن و همچنین مهر تاییدی بر عدم شکست آن است.

پایگاه خبری 'فلسطین الیوم'، در خصوص وضعیت عامل این عملیات شهادت طلبانه نوشت: جوان فلسطینی عامل این عملیات بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش منابع رژیم صهیونیستی، یک جوان فلسطینی امروز از ورودی فرعی شهرک هارآدار وارد این شهرک شد و به سمت نظامیان این رژیم تیر اندازی کرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =