شما نظر دادید/ «دوئل» ساخته احمدرضا درویش، بهترین فیلم دفاع مقدس

کاربران خبرآنلاین با شرکت در یک نظرخواهی نظرشان را درباره بهترین فیلمی که ذر حوزه سینمای دفاع مقدس ساخته شده مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در طول سال‌های پس از جنگ تا کنون فیلم‌های زیادی در حوزه سینمای دفاع مقدس ساخته شده است. از این تعداد فیلم برخی به دلیل ساختار و بعضی دیگر به دلیل موضوع متفاوتی که داشتند بیشتر مورد توجه قرار گرفتند. طرح این پرسش که بهترین فیلم دفاع مقدس از نگاه شما کدام است؟ نظر متعدد کاربران خبرآنلاین را به همراه داشت.

از میان نظرات ثبت شده، اغلب کاربران فیلم «دوئل» به کارگردانی احمدرضا درویش را بهترین اثر ساخته شده در حوزه سینمای دفاع مقدس دانسته‌اند. در فیلم‌هایی که رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند به ترتیب به این شرح هستند: «حمله به اچ 3» ساخته شهریار بحرانی، «آژانش شیشه ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «لیلی با من است» ساخته کمال تبریزی.

برخی از کاربران هم  «از کرخه تا راین» ابراهیم حاتمی کیا را فیلم برتر این حوزه انتخاب کردند، نظر گروهی هم با «اخراجی‌ها» مسعود ده‌نمکی همراه بود.

چهار فیلم «عقاب‌ها» ساموئل خاچیکیان، «کانی مانگا» ساخته سیف‌الله داد، «گیلانه» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد و «کیمیا» احمدرضا درویش هم آرایی برابر به دست آوردند در رتبه بعدی جای گرفتند.

به این ترتیب کاربران خبرآنلاین، فیلم «دوئل» احمدرضا درویش را به عنوان بهترین فیلم سینمای دفاع مقدس برگزیدند.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
    2 2
    فیلم های محبوب دفاع مقدس من : روز سوم محمد حسین لطیفی میم مثل مادر رسول ملاقلی پور آژانس شیشه ای ابراهیم حاتمی کیا