ایرنا نوشت: وزیر کشور، مشی اعتدالی را مبنای فعالیت دولت دوازدهم همانند دولت یازدهم دانست و گفت: مدیران در این دولت هم براساس مشی اعتدالی انتخاب می شوند و افراط و تفریط در این دولت جایگاهی ندارد.

 عبدالرضا رحمانی فضلی چهارشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: مدیران با هر گرایشی باید حتما دارای ویژگی اعتدال باشند و افراط و تفریط به هیچ عنوان در دولت دوازدهم پذیرفته شده نیست.

وی ادامه داد: فرصت این را نداریم که افرادی با انجماد فکری و افراطی گری به روی کار آیند و منجر به هزینه زایی برای کشور شوند.

وزیر کشور یادآور شد: جهان به سرعت در حال تغییر است و ما باید تلاش کنیم خود را به قافله پر سرعت جهانی برسانیم.

او گفت: خوشبختانه امروز کشور در شرایط افتخار آمیز قرار دارد و ما باید از تمام ‌امکانات خدادادی برای پیشرفت استفاده کنیم.

وزیر کشور با بر تاکید بر‌لزوم ایجاد هماهنگی در کشور گفت: بدون هماهنگی و تعامل انرژی ها هدر خواهند رفت و این هدر رفت انرژی در نهایت به ضرر مردم است.

رحمانی فضلی افزود: اگر خود را درگیر منافع حزبی و گروهی کنیم در کارها سایش و هدر رفت سرمایه ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به دستاوردهای سیاسی دولت گفت: انتخابات آزاد، توسعه مشارکت مردم و تضمین ایجاد نشست ها و گفت وگو هایی که منجر به افزایش و تعیین بینش سیاسی مردم می شوند همواره در دستور کار دولت قرار دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه آزادی اندیشه و افکار ذات اندیشه است، گفت: هیچ وقت به افراد نمی توانیم بگوییم چطور فکر کنند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه تقویت امنیت پایدار و مردم ‌محور مورد توجه دولت است، اظهار کرد: مردم ‌زمانی می توانند در امنیت مشارکت داشته باشند که مورد تکریم قرار گیرند؛ نباید مردم‌ را به شکل برگ‌ رای ببنیم بلکه باید آنها را عامل اصلی توسعه کشور بدانیم.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =