ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی بیکاری است

استاندار البرز گفت: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی بیکاری است و همه ما باید برای حل این مسأله در خصوص اقتصاد مقاومتی و رفع آسیب های اجتماعی بکوشیم.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، " نجفی " در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عزاداری ها گفت: تمام مأموریت های نیروی انتظامی در راستای تحقق منویات فرمانده کل قوا و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.
وی افزود: استان البرز به دلیل مجاورت با کلان شهر تهران ، جمعیت در حال رشد ، ترافیک جاده ای ، حاشیه نشینی و وجود جاده های مواصلاتی که حدود 14 استان از مسیر آن حرکت می کند از حساسیت زیادی به لحاظ امنیتی و انتظامی برخوردار است .
این مقام مسئول با اشاره به اینکه کار و عملکرد نیروی انتظامی بر ابعاد مختلف امنیت فردی و اجتماعی تأثیر گذار است بیان کرد: این مسأله مسئولیت پلیس را سنگین تر می کند.
وی تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات عمده ای که استان البرز از آن رنج می برد نرخ بالای بیکاری است که بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی ریشه در این پدیده دارد.
نجفی افزود: ما باید به مسأله رونق اقتصاد در استان توجه ویژه ای داشته باشیم و تمام تلاش خود را درجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است انجام دهیم.
استاندار البرز در پایان از زحمات سردار " کامرانی صالح " تقدیر و برای سردار "عباسعلی محمدیان" به عنوان فرمانده جدید آرزوی توفیق روزافزون کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =