ایران ۲ - توگو صفر/ کریم انصاری‌فرد دبل کرد

تیم‌ملی موفق شد اولین بازی دوستانه خود را در مسیر جام‌جهانی ببرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیمه اول ایران و توگو چنگی به دل نزد. کی‌روش ترکیبی متفاوت به زمین فرستاده بود. سامان قدوس برای اولین بار در ترکیب فیکس ایران قرار گرفت. در خط دفاع کنعانی زادگان دیده می شد. عبدالله زاده هم در میانه میدان حضور داشت و در خط حمله هم کی روش از زوج انصاری فرد و کاوه رضایی استفاده کرد تا گوچی نیمکت نشین باشد.

با این تغییرات عدیده، ایران در شروع بازی ناهماهنگ به نظر می رسید. اولین موقعیت عالی را وریا غفوری با یک ضربه محکم روی دروازه حریف ایجاد کرد. پس از آن توگو تلاش کرد هم کناره ها را ببندد و هم عمق را. آنها تا حدود زیادی موفق باشند. ایران تا پشت محوطه جریمه خوب پیش می رفت اما نمی توانست به موقعیت برسد. یکی دو بار جسته و گریخته تیم ملی آنها را تمدید کرد ولی پیدا بود تیم ملی نمی تواند گل بزند. توگو هم یکی دو بار روی دروازه خطرساز شد که یکی از موقعیت هایشان را لک مهار کرد.

بازی در نیمه اول صفر صفر تمام شد و پیدا بود کی روش نیمه دوم تیمش را با تاکتیک های متفاوت تری به میدان می رسد. توگو در شروع این نیمه موقعیت نصفه و نیمه ای روی دروازه داشت ولی سریعا انصاری فرد که در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت با یک شوت جواب داد. در دقیقه 51 سرانجام تیم ملی به گل رسید. شوت محکم سامان قدوس با دفاع اشتباه گلر حریف روبرو شد و انصاری فرد در ریباند گل دوم را زد. دقیقا 10 دقیقه بعد هم روی پاس امید ابراهیمی انصاری فرد توانست گل دوم را وارد دروازه توگو کند. بعد از این گل کی روش کم کم دست به تغییرات زد و حتی بازیکنی چون اکبر ایمانی هم شانس حضور در زمین را به دست آورد. توگو هم چند تعویض داشت و تلاش کرد تا روی دروازه ایران خطرساز شود ولی سازمان دفاعی تیم ملی این اجازه را به آنها نداد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
    2 1
    دو تا گل مفت و آماده زد انصاری فرد در موقعیت های سخت تمام کننده خوبی نیست
  • بی نام GB ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
    3 0
    اعصاب آدم خورد می سه از این گزارش بازی و در گل دوم از زمین و زمان حرف زد ولی راجع به گل حرف نزد که کی پاس گل را داد
  • بی نام IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
    2 2
    انصای فرد هرچند 2گل زد ولی مهاجم خوبی نیست.