معاون استاندار: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی لازمه رونق اقتصادی و اشتغال خوزستان است

معاون امور اقتصادی و بین الملل استاندار با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی لازمه ی رونق اقتصادی و اشتغال استان است گفت:باید با دستگاه هایی که در امر سرمایه گذاری و اشتغال ضعیف عمل می کنند و یا کارشکنی می کنند برخورد شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت استانداری خوزستان: نشست جذب و حمایت سرمایه گذاری استان صبح روز یک شنبه 16 مهر به منظور هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در امر اشتغال و سرمایه گذاری، به ریاست دکتر سید علی بحرینی مقدم معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و بین الملل استانداری در سالن اجتماعات معاونت اقتصادی استانداری برگزار گردید.

در این که جلسه به منظور بررسی و رصد اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح های پرورش خوراک آرتمیای هندیجان، طرح 1000 هکتاری پرورش میگوی هندیجان، پروژه برج طاووس جهان و طرح خانه مسافر دزفول برگزار شد دکتر بحرینی مقدم ضمن تاکید بر حرکت درست کلیه ی دستگاه های اجرایی که ماموریت ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری دارند، خواستار برخورد با دستگاه هایی شد که در امر سرمایه گذاری و اشتغال ضعیف عمل کرده و یا کارشکنی می کنند.

همچنین ایشان با توجه به کاهش قابل توجه سهم اعتبارات دولتی استان طی سال های اخیر بر اهمیت تامین مالی طرح ها از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال تاکید کردند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =