انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی بین معاون آموزش ابتدایی استان با شهرستان‌ها و مناطق

جلسه ای به منظور بررسی میزان تحقق شاخص های تفاهم نامه، نظارت بر طرح ها و برنامه های دوره های پیش دبستانی، دبستانی و گروههای آموزشی در سال گذشته و انعقاد تفاهم نامه سال تحصیلی جدید با حضور معاون آموزش ابتدایی، کارشناسان شهرستان در دفتر معاون آموزش ابتدایی استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، موسوی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم و تبریک سال تحصیلی جدید به ضرورت مفاد و شاخص های تفاهم نامه اشاره داشت و در ادامه به آموزش مهارت های زندگی در مدارس و آشنایی دانش آموزان ابتدایی با مهارت هایی که بتواند زمینه ساز آشنایی با مسائلی که در آینده پیش رو دارند به نکاتی اشاره داشتند.

وی در زمینه شاخص های تفاهم نامه و انتظارات سال تحصیلی جدید با تأکید بر تقویت توانمندی و مهارت های حرفه ای معلمان تصریح نمود : مهمترین عنصر در فرایند تعلیم و تربیت معلم است، اگر چه عناصر بسیاری در این فرایند دخیل هستند اما هیچ یک جایگزینی برای نقش معلم نیستند.و برای تغییر در جامعه و زندگی اجتماعی باید از نظام آموزشی و معلمان آغاز کنیم که در این راستا ارتقای توانمندی معلمان باید مورد توجه قرار گیرد.

پس از تبیین و تشریح جزئیات طرح ها و شاخص های تفاهم نامه توسط رؤسای حوزه آموزش ابتدایی و تکنولوژی اداره کل، به انعقاد تفاهم نامه ها پرداختند.

 

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =