۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

پاریسن‌ژرمن تصمیم دارد تا در نقل و انتقالات زمستانی یا در تابستان آینده کوتینیو و دخیا را جذب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پاریسن ژرمن در تابستان امسال توانست با مبالغی نجومی دو ستاره به نام های امباپه و نیمار را از موناکو و بارسلونا به این تیم بیاورد تا از تیم به عنوان یکی از مدعی های قهرمانی در لیگ قهرمانان نام برده شود.
پس از این دو انتقال گران قیمت ناصر الخلیفی مالک پاریسن ژرمن سعی دارد تا در پنجره نقل و انتقالات آینده دو ستاره دیگر را به این تیم اضافه کند،اولین بازیکن کوتینیو است که در تابستان گذشته پس از مذاکرات بسیار موفق نشد به تیم مورد علاقه خود بارسلونا بپیوندد. پس از اینکه او به بارسلونا نرفت نیمار بازیکن پاریسن ژرمن سعی دارد تا این بازیکن جوان و هموطن خود را به این تیم اضافه کند تا او به بارسلونا ملحق نشود. حالا با توجه به اینکه پاریسن ژرمن بودجه خوبی در اختیار دارد و مسئولین لیورپول هم خواهان مبلغ سنگینی هستند ممکن است این انتقال صورت بگیرد.
داوید دخیا دروازه بان منچستر یونایتد بازیکن بعدی مد نظر اونای امری سرمربی پاریسن ژمن است. دخیا که چند سالی است در منچستر و تیم ملی اسپانیا می درخشد و به یکی از بهترین دروازه بانان دنیا تبدیل شده چند سالی است که می خواهد به رئال مادرید برود اما تیمش با این انتقال موافقت نمی کند. در همین بین پاریسن ژرمن هم که به دنبال یک دروازه بان مطمئن می گردد حالا می خواهد به دنبال دخیا برود و با مبلغی سنگین این جوان را به خدمت بگیرد.
در حال حاضر پاریسن ژرمن شرایط خوبی در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان دارد و باید دید اگر این دو انتقال صورت بگیرد آنها می توانند به رویای خود یعنی قهرمانی در اروپا برسند یا خیر. علاوه بر این انتقال این روزها منابع معتبر خبری می گویند الکسیس سانچز بازیکن آرسنال هم قرار است به این تیم بپیوندد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =