در 6 ماه نخست امسال بیش از 320 کیلومتر شبکه گاز در استان لرستان اجرا شد

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از اجرای بیش از 320 کیلومتر شبکه گاز در 6 ماه امسال در این استان خبر داد و افزود هم اکنون بیش از 6900 کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده است .

به گزارش خبرانلاین لرستان ،حشمت اله شمس خرم آبادی اظهار داشت : همچنین در 6 ماه امسال ظرفیت پذیرش بیش از 9هزار مشترک ایجاد شده و 7900 مشترک نیز به جمع مشترکین گاز استان افزوده شده اند .
شمس خرم آبادی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 477 هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می کنند افزود : در 6ماه امسال حدود 5 هزار انشعاب نیز نصب گردیده و انشعابات نصب شده در کل استان به بیش از 236 هزار مورد افزایش یافته است .
شمس خاطرنشان کرد در این مدت شرکت گاز استان توانسته 7 هزار خانوار جدید را تحت پوشش گاز قرار دهد و تعداد کل خانوار تحت پوشش به 472 هزار خانوار افزایش یابد .
شمس خرم آبادی تصریح کرد که همه شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده اند و گازرسانی به دو شهر درب گنبد نیز در مرحله اجرایی بوده و در آینده کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می شوند.
وی در خصوص گازرسانی به روستاها نیز اظهار داشت: هم اکنون بیشتر توان شرکت گاز استان صرف توسعه گازرسانی به روستاهای استان شده که امید می رود در آینده نزدیک جمعیت روستایی تحت پوشش گاز افزایش چشمگیری پیدا کند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =