ایران نوشت:مرد جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران ازپزشک و مسئولان یک بیمارستان به اتهام تزریق آمپول اشتباه که به مرگ فرزند 10 ساله‌اش انجامیده شکایت کرد.

مرد جوان  گفت: بعد از 5 سال دوا و درمان خدا به من وهمسرم، اسماعیل را داد. پسرم هیچ مشکلی نداشت فقط گاهی اوقات که سرما می‌خورد کمی تشنج می‌کرد اما در حد کما رفتن نبود. چند روز قبل هم همین اتفاق برایش افتاد که خیلی سریع او را به یکی از بیمارستان‌ها بردم. پزشک هم برای پایین آوردن تب پسرم در سرش آمپولی تزریق کرد. اما بعد ازآن تزریق پسرم به کما رفت. همان موقع هم پزشکش گفت که آمپول را اشتباهی تزریق کرده است. پسرم 9 روز در کما بود و بعد از آن درمیان اشک وبهت من وهمسرم و خانواده هایمان روی تخت بیمارستان جان سپرد. باورکنید با رفتن او زندگی ما آتش گرفته است و من و همسرم یک لحظه هم آرام و قرار نداریم.

بازپرس سجاد منافی آذر، پس از بررسی‌های مقدماتی پرونده را برای تحقیقات به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع کرد تا به موضوع رسیدگی شود.

 

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    9 2
    خدا بهتون صبر بده
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    12 3
    برای پزشکان فقط پول مهم است. بعضی از آنان آنچنان در پول غرق شده اند که جان انسان کم اهمیت ترین موضوع برایشان است. وقتی پزشکی فقط برای دریافت کارانه، اقدام به نوشتن آمپول و سرم برای بیماران عادی می کند، مشخص است که چه خبر است ... وزیر بهداشت، دست مریزاد .
  • بی نام A1 ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    10 1
    وقتی به هر کس که در اروپای شرقی مثل اوکراین درس خوانده مجوز طبابت می‌دهید این میشه نتیجه اش
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    11 2
    حال این پدر رو فقط کسایی می فهمن که به سرشون اومده باشه . روز 14 فروردین سال 94 ساعت 8 شب پسر من هم فقط برای در مان یک سرماخوردگی کوچیک به درمانگاه مراجعه کرد در حالت تب پنسیلین تزریق کردن و پسرم ساعت 9:30 دقیقه به کما رفت که با تلاش دکتر های بیمارستان مریم کرج پسرم بازگشت دوباره به زندگی داشت . اما در این دوسال روز وساعتی نیست که صحنه دکتر اورژانس از جلو من رد نشه که می گفت تلاش کردن بیفایدست و مریض از دست رفته ، پسرم دوباره زنده شد اما من و همسرم به خاطر این شوک کلا از دست رفتیم وتبدیل به مرده متحرک شدیم .
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    10 1
    این چه وضع پزشک ها شده؟ مگه در دانشکده پزشکی به اینا درس نمی دن؟ بچه شون زندگی شون رو کشتی باز خوبه اقلا اعتراف کرده که اشتباه زدم همین حالت عادی تزریق آمپول در سر شخص کمی عجیبه، در بدترین شرایط تزریقات وریدی در دست و دیگه خیلی خیلی بخواهد متفاوت باشد در رگ گردن است چه کردید با بچه بیچاره؟ 10 سال زن و شوهر عمر گذاشتن بچه بزرگ کردند تازه بعد از پنج سال هم بچه دار شده بودند