به کارگیری نیروهای مامور در شهرداری کرج بدون مجوز شورای شهر ممنوع است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: چنانچه شهردار منتخب کرج اراده ای برای بکار گیری نیروهای مامور داشته باشد باید قبل از مکاتبات اداری برای انتقال آنها از دیگر دستگاه ها به این نهاد، مجوز لازم را از شورای اسلامی شهر کرج دریافت نماید.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، عباس زارع در شانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر و قبل از قرائت دستور جلسه ضمن انتقاد از به کارگیری نیروهای مامور توسط شهردار کرج از دیگر دستگاه ها بدون اخذ مجوز شورای شهر افزود: طی روزهای گذشته شهردار کرج اقدام به بکارگیری تعدادی نیروی انسانی در مناصب مختلف مدیریت شهری که بعضاً پست های تعهد آور را نیز شامل می شود، کرده که متاسفانه در این اقدام هیچ گونه لایحه ای مبنی بر اخذ مجوز جهت بکارگیری نیروی انسانی به شورای شهر کرج ارسال نشده است.
وی ادامه داد: اگر قرار است شهردار کرج اقدام به به کار گیری نیروی انسانی در شهرداری باشد باید رابطه استخدامی مشخص و معینی داشته باشند تا روند مالی حاکم در شهرداری بر اساس قانون اجرا شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود به پتانسیل های موجود در شهرداری این کلانشهر اشاره کرد و گفت: استعدادها و پتانسیل های بسیار خوبی در شهرداری وجود داردکه ضرورت دارد شهردار کرج با ایجاد بسترهای مناسب در بهره مندی از این ظرفیت ها به پرورش نیروی کارآمد در امور شهرداری بپردازد.
زارع تاکید کرد: اگر چه به کارگیری مدیران تکنیکی از دیگر نهادها و دستگاه های کشور ضرورت دارد اما نباید از نیروهای توانمند و متخصص در مجموعه شهرداری کرج غافل ماند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در پایان از شهردار این کلانشهر خواست تا از ضوابط و قوانین امور بکارگیری نیروی انسانی تبعیت نموده و در صورت نیاز قبل از هر گونه مکاتبه ای، اقدام به اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر کرج نماید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =