۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
گوشی رو به موتِ اسنشال را می‌خرید؟

این روزها حال اندی روبین، مبدع اندروید خوب نیست، چرا که در بزرگ‌ترین قمار زندگی خود بدجور قافیه را باخته است.

 

به گزارش خبرآنلاین، گوشی اسنشال پی اچ / مدت کمی است رونمایی شده، اما قبل و بعد از رونمایی، حاشیه‌های زیادی داشته است.

مدیران کمپانی تصمیم گرفته‌اند گوشی اسنشال را 200 دلار ارزان‌تر بفروشند و حالا گوشی تمام صفحه اندی روبین 500 دلار به فروش می‌رسد.

شاید حالا این گوشی هوشمند ارزان‌ترین پرچم‌دار بازار باشد که وان پلاس5 حدود 20 دلار از آن ارزان‌تر است با این فرق که وان پلاس شش گیگ رم و اسنشال هم 128 گیگ حافظه داخلی دارد.

گفته می‌شود تا پایان سپتامبر فقط 5 هزار گوشی اسنشال در بازار فروخته شده است که دور از انتظار بوده و در کنار رفتن مدیران ارشد این کمپانی، ضرر مالی وارده، سرمایه گذاری 330 میلیون دلاری اسپانسرها را زیر سوال برده است.

اندی روبین در حالی بلندپروازنه گوشی خود را راهی بازار کرده که آیفون جدید، گوگل پیکسل جدید، نوت 8 سامسونگ و بسیاری گوشی‌های برتر بازار عرصه را به اسنشال تنگ کرده‌اند و بعید است مشتریان حتی با 200 دلار ارزان‌تر ترغیب به خرید شوند.

از سوی دیگر قرار است اندی روبین هاب هوشمندی مانند آمازون اکو را به نام AmbientOS راهی بازار کند که با توجه به اوضاع و احوالِ خرابِ اسنشال، بعید است سرمایه‌گذاران اجازه توسعه کار را به وی بدهند.

آیا اسنشال می‌تواند قواعد بازی در دنیای گوشی‌های هوشمند را تغییر دهد؟ آیا کاربران، گوشی جدیدی که هنوز نیامده، مرده است را می خرند؟ برای کاربر حرفه‌ای پشتیبانی فنی چند ساله مهم است و اندی روبین از عهده آن بر نمی‌آید.(بلایی که بر سر اچ تی سی آمده)

چشم انداز تاریک کمپانی، جواب این سوال را به صورت غیر رسمی داده است و اندی روبین باید به فکر شغل جدید باشد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =