در دوم آبان، پربازدیدترین اخبار به روایتی می‌پرداخت که در آن از پیام مقام معظم رهبری به میرحسین موسوی خبر داده بود.

در صدر اخبار پربازدید سیاسی امروز، پیغامی که رهبری برای میرحسین موسوی فرستاد قرار دارد. خبر مهم دیگر اینکه نظر قطعی فقهای شورای نگهبان درباره منتخب زرتشتی شورای شهر یزد اعلام شد و عضویت آقای سپنتا در شورای شهر غیرقانونی اعلام شد. همچنین پادزهر نهنگ آبی از نظر رئیس دفتر مقام معظم رهبری بازدید زیادی داشت.

در پربازدیدترین خبر اقتصادی اعلام شد ترکیدن لاستیک باعث خارج شدن هواپیما از باند فرودگاه شده است. همچنین قیمت خودرو سانگ‌یانگ در بازار خواهان زیادی داشت و در خبر پربازدید بعدی هم ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان ابلاغ شد.

در سرویس فرهنگی، واکنش مازیار میری به سخنان سعید روستایی پربازدید شد. در این سرویس گزارشی از هنرمندان متولد ماه آبان هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس جامعه، بلایی که اغتشاش بر سر این مدرسه در ارومیه آورد بازدید زیادی داشت و البته گزارش مهمی اعلام کرد کودکان زباله‌گرد در تهران، استثمار پیمانکاران شهرداری می‌شوند! همچنین آماده‌باش شهرداری جنوب تهران برای ساماندهی کارتن‌خواب‌ها برای مخاطبان این بخش مهم بود.

در سرویس بین‌الملل، نقشه خطرناک عربستان علیه قطر لو رفت و پربازدید شد. پس از آن در مطلب پربازدیدی اعلام شد محمد بن سلمان پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری «نئوم» را کلید زد. همچنین خبر آماده‌باش بمب‌افکن‌های هسته‌ای بی۵۲ آمریکا اولین بار پس از جنگ سرد آژیرها را برای کره شمالی به صدا درآورد.

در سرویس طنز هم بازی جدید احمدی‌نژاد و بقایی لو رفت!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =