تاکید استاندار بر تسریع در روند ارسال گذرنامه به کنسولگری ها

استاندار خوزستان با تاکید بر تسریع در روند ارسال گذرنامه از سوی اداره کل پست به کنسولگری ها گفت: در حال حاضر ارسال گذرنامه ها به سمت کنسولگری مقداری با کندی انجام می شود که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت استانداری خوزستان: غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه سوم مهرماه در پایان نشست ستاد اربعین حسینی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این جلسه برای بررسی آخرین هماهنگی های لازم در شلمچه و چذابه بود و بحمدلله دستگاه های مختلف اقدامات خود را به خوبی انجام داده اند.

استاندار خوزستان افزود: در هر دو مرز آماده استقبال از زائران عزیز هستیم و هم اکنون تردد زائران در مسیر به سمت کشور عراق در جریان هست؛ پارکینگ ها، راه ها، محل مواکب و پایانه های مرزی آماده است و مشکل خاصی نیست.  

شریعتی با تاکید بر تسریع در روند ارسال گذرنامه از سوی اداره کل پست به کنسولگری ها گفت: در حال حاضر ارسال گذرنامه ها به سمت کنسولگری مقداری با کندی انجام می شود که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم و جز این مساله مورد خاص دیگری گزارش نشده است.

استاندار خوزستان در ارتباط با وضعیت صادرات به عراق در ایام اوج تردد زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: در صورتی که طرف عراقی همراهی کند تلاش می کنیم در راستای شعار سال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است در هر دو مرز و یا حداقل در مرز شلمچه در روند صادرات هیچ توقفی نداشته باشیم البته معاون امنیتی و انتظامی استانداری رایزنی هایی با مقامات در مرز شلمچه داشته است و این قول داده شده که مشکل خاصی نباشد و صادرات برقرار باشد.

گفتنی ست سنت پیاده روی بزرگ اربعین در کشور از ابتدای دهه نود خورشیدی به دنبال برقراری ثبات نسبی در کشور عراق و در نتیجه پا گرفتن حکومتی مردمسالار در این کشور شروع شد و هر ساله بر شور و شوق و استقبال از این مراسم افزوده می شود و خیل عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) هر ساله عمدتا در طول دو هفته تا اربعین حسینی و چند روز پس از آن با برپا داشتن سوگواری و پیاده روی به سوی مرزها برای زیارت کربلا این مراسم را با شکوه هر چه تمامتر برگزار می نمایند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =