نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: علی میری وزنه‌بردار ارومیه‌ای در رکوردگیری تیم ملی توانست نظر شورای عالی فنی و سرمربی تیم را جلب کند و در مسابقات جهانی آمریکا بر روی تخته می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، شاهرخ پیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین، با اشاره به رکوردگیری سوم آبان ماه تیم ملی وزنه‌برداری در شهر بابلسر اظهار داشت: در پی رکوردگیری صورت گرفته ترکیب کاروان اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شد که خوشبختانه علی میری نیز توانست نظر شورای عالی فنی و سرمربی تیم را جلب کرده و راهی مسابقات شود.

وی افزود: میری در این رکوردگیری موفق شد درحرکت یک ضرب وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی را بالای سر برد و وزنه ۲۰۲ کیلوگرمی را درحرکت دو ضرب مهار کرد و درمجموع و با کسب ۳۶۲ امتیاز توانست جواز حضور در مسابقات جهانی وزنه‌برداری آمریکا را کسب کند.

نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تا زمان اعزام وزنه‌برداران به مسابقات و با توجه به عملکرد آنان در طول تمرینات امکان تغییر در ترکیب باز هم وجود دارد و با توجه به استعداد وی مطمئن هستیم که در لیست باقی می‌ماند.

پیری گفت: این دوره از مسابقات جهانی از تاریخ هفتم آذرماه تا چهاردهم این ماه به میزبانی کشور آمریکا برگزار می‌شود و امیدواریم تمامی وزنه‌برداران کشور عزیزمان به خوبی بدرخشند و بتوانند مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

وی افزود: میری علی‌رغم آسیب‌دیدگی و جابجایی لگن توانست در حد مطلوب و راضی کنند ظاهر شود و ازاین‌پس در راستای افزایش انگیزه وی حرکت خواهیم کرد و با حضور در فدراسیون وزنه‌برداری و اهدای جایزه به وی این مهم را شروع خواهیم کرد و اگر تمرینات خود را به خوبی پشت سر بگذارد می‌تواند در نوع خود شگفتی بیافریند و حضور میری از شهر ارومیه پس از گذشت سالیان سال در مسابقه معتبر جهانی بزرگ‌سالان افتخاری برای شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به موفقیت‌های میری تأکید کرد: کسب مدال برنز رقابت‌های داخل سالن آسیا در دسته ۸۵ کیلوگرم توسط وی آخرین افتخار کسب‌شده توسط غیور مرد ارومیه‌ای برای کشورمان است و در سن ۲۲ سالگی یکی از آینده داران وزنه‌برداری کشورمان است و می‌تواند موفقیت‌های بسیاری کسب کند.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =