بندرامیرآباد مناسبترین مسیر جهت ترانزیت کالا به افغانستان

جلسه هماهنگی مسئولین بندرامیرآباد ، صاحبان کالا و سرمایه گذاران مستقردر منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با هدف بررسی و چگونگی ترانزیت کالا از مسیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به افغانستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران؛ مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد تنهاترین و نزدیکترین بندر در ترانزیت کالا به افغانستان است گفت هدف اصلی این نشست رونق ترانزیت کالا از این بندر به کشور افغانستان می باشد.
مهندس علی خدمتگزار با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون می تواند نقش موثری را در رونق ترانزیت کالا ایفا نماید ابراز امیدواری کرد با راه اندازی خط ارتباطی بین بندر امیرآباد و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون این مهم تسریع شود.
در پایان این جلسه سرمایه گذاران و صاحبان کالا و شرکت های بین المللی ترانزیت کالا ضمن تبیین حوزه کاری خود از ظرفیت ها و منطقه عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید کردند.
لازم به ذکر است منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با مساحت ۸۷۰۰ هکتار در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان به فاصله ۱۲۰کیلومتری با ولایت هرات و در فاصله ۱۸ کیلومتری شهرستان تایباد می باشد .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =