استاندار آخرین وضعیت مرزها و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را تشریح کرد

استاندار خوزستان با مثبت ارزیابی کردن وضعیت در هر دو مرز تردد زائران اربعین حسینی از استان خوزستان گفت: در هر دو مرز شلمچه و چذابه امکانات لازم برای استقبال از زائرین عزیز فراهم شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت استانداری خوزستان: غلامرضا شریعتی شامگاه روز یکشنبه هفتم آبان ماه در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر آخرین وضعیت مرزهای شلمچه و چذابه و خدمت رسانی و روند تردد زائران اربعین حسینی را تشریح کرد. 

استاندار خوزستان با مثبت ارزیابی کردن وضعیت در هر دو مرز تردد زائران اربعین حسینی از استان خوزستان گفت: در هر دو مرز شلمچه و چذابه امکانات لازم برای استقبال از زائرین عزیز فراهم شده است، در شلمچه از نظر زیرساخت‌ها وضعیت بسیار مناسب است و جاده ها چهار خطه هستند و گاردریل برای ایمنی در جاده ها نصب شده است. 

 شریعتی افزود: پارکینگ به مساحت 120 هکتار در شلمچه فراهم شده است و مواکب در حال استقبال از زائرین هستند. همچنین سرویس های بهداشتی فراهم شده و بیمارستان صحرایی مستقر شده است. 

استاندار در خصوص وضعیت در مرز چذابه توضیح داد: در چذابه زیرساخت های لازم به حد قابل قبولی رسیده است اگر چه برخی از آنها که برای درازمدت و به صورت دائم خدمات ارائه خواهند داد تکمیل نشده است و انشاءالله در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید اما از بابت راه های منتهی به چذابه و استقرار مواکب و خدمت رسانی به زائران خوشبختانه شرایط خوبی فراهم شده و مشکل خاصی نداریم. 

 وی تصریح کرد: پارکینگ ها هم در مرز چذابه امسال از 25 هکتار به 60 هکتار افزایش یافته است و با دیوار محصور شده است و پلیس و نیروهای امنیتی هم در حال خدمت به زائران هستند. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =