استاندار: رسانه ها، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند

استاندار همدان در بازدید از نمایشگاه مطبوعات در تهران گفت: اگر قلم رسانه ها نباشد، فساد از سرو کله همه بالا می رود، جامعه آلوده شده و مردم آسیب خواهند دید.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در جلسه بررسی وضعیت نقش مطبوعات در توسعه فرهنگی همدان و در نمایشگاه مطبوعات سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: در یک کلام رسانه ها، صاحبان قلم و اصحاب جراید، چشم بینا ، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند.

وی با اعلام اینکه این القاب شایسته رسانه ها است، تصریح کرد: چشم ، گوش و زبان مردم باید خیلی دقیق، منظم و منصف باشد و آدم منصف درصورت تحریف مشاهدات، شنیده ها و گفته ها، دچار عذاب وجدان خواهد شد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه اگر قلم رسانه ها نباشد، فساد از سرو کله همه بالا رفته، جامعه آلوده شده و مردم نیز آسیب خواهند دید، گفت: زیباست که قلم، پاک باشد و به ناپاکی و حب و بغض و اغراض شخصی و تخریب آلوده نشود

وی خاطرنشان کرد: مردم باید به رسانه اعتماد پیدا کنند و اگر مردم به این نتیحه برسند که قلمی منصفانه به کار برده نشد و تکرار شد، مردم آن قلم را آلوده می بینند و جامعه نیز در این صورت آسیب خواهد دید.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برای رسانه ها احترام ویژه ای قائل است، تصریح کرد: بارها اعلام کرده ام که مدیران دولتی از رسانه ها شاکی نشوند البته باید حد نگه داریم و از دایره انصاف نیز خارج نشویم.

وی در ادامه گفت: استان همدان، مستعد است و نیاز به سرمایه گذاری دارد و ضروری است که رسانه ها تشویق و ترغیب کنند تا دل سرمایه گذاران خالی نشود.

مدیر ارشد استان همدان با اعلام اینکه زحمات خدمتگزاران را نباید به استهزا بگیریم، یادآور شد: اگر خدمات را ضعیف نشان دهیم با این کار تیشه به ریشه زده ایم.

وی افزود: باید بگوییم همدان همه چیز برای توسعه دارد
و برای رسیدن به رشد ۸ درصدی سرمایه گذاران و بخش خصوصی باید سرمایه بیاورند.

نیکبخت با بیان اینکه دولت بر اساس اصل ۴۴ حق سرمایه گذاری ندارد، اظهار داشت: پول باید توسط سرمایه گذار آورده شود.

وی ادامه داد: باید بگوییم در همدان چه کارهایی شده و چه استقبال و حمایتی می شود تا بیایند سرمایه گذاری کنند.

این مسئول در آخر با اعلام اینکه من استاندار و همه افرادی که قلب آنها برای استان می تپد به رسانه ها نیاز داریم، تاکید کرد: نقد کنید اما تخریب نکنید، هدایت کنید و راست بگوییم و اگر استان آمار داد، همه می توانیم به آن ایراد بگیریم ولی آمار توسط مرکز پژوهش های مجلس و مرکز آمار ایران اعلام می شود و ما نیز از آن خبر نداریم.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =