شما نظر دادید/ شکست روزنامه‌ها در رقابت با رسانه‌های سایبری

کاربران خبرآنلاین با شرکت در نظرخواهی، بیان کردند که روزنامه‌ها در عصر غلبه رسانه‌های سایبری دیگر کارکرد گذشته خود را نخواهند داشت و نمی‌توانند به بقای خود ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروزه پیشرفت تکنولوژی زمینه‌ساز حضور رسانه‌های خبری دیجیتال شده است و این مسئله بر سیستم اخبار و اطلاع رسانی هم تاثیر گذار بوده است، همانطور که در سال های اخیر شاهد گسترش خبرگزاری ها و اینترنتی شدن روزنامه های مکتوب هستیم.

این مسئله زمینه ساز ایجاد چالش بقای رسانه های مکتوب از جمله روزنامه را بوده است که کارشناسان نظرات مختلفی را دراین باره دارند.

خبرآنلاین، هم برهمین اساس در نظرخواهی از کاربران خود خواست تا نظر خود را درباره کارکرد رسانه‌های مکتوب مانند روزنامه در عصر غلبه رسانه‌های سایبری و اینکه آیا حیات روزنامه ها ادامه خواهد داشت، بیان کنند.

برهمین اساس اکثریت قابل توجه کاربران معتقد بودند که روزنامه ها در عصر حاضر دیگر کارکرد گذشته خود را ندارند و می توان گفت حیاتشان به پایان رسیده است.

بعضی از کاربران هم بر این باور بودند که روزنامه‌ها می‌توانند با هماهنگ کردن خودشان با تکنولوژی به فعالیت خود را ادامه داده و همچنان مخاطبان خود را حفظ کنند.

تعداد اندکی از کاربران هم پایبندی روزنامه‌ها به اصول اخلاقی و رعایت صداقت را ضامن بقای آن ها دانستند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =