جان فاورو که با ساخت نسخه لایواکشن انیمیشن «کتاب جنگل» به موفقیت تجاری بزرگی رسید، اینبار برای دیزنی «شیر شاه» را با صداپیشگی بیانسه خواننده سرشناس در قالب لایواکشن به سینما بازمی‌گرداند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمپانی دیزنی به صورت رسمی اسامی صداپیشگان فیلم «شیر شاه» را اعلام کرد. همانگونه که پیش از این شایعه شده بود بیانسه خواننده سرشناس آمریکایی بازسازی این انیمشین «موفق» به جای شخصیت نالا صحبت خواهد کرد و دونالد گلاور به جای شخصیت اصلی داستان؛ سیمبا، صحبت می‌کند.

جان فاورو کارگردان فیلم موفق «کتاب جنگل» کارگردانی «شیر شاه» را برعهده دارد. «کتاب جنگل» نیز بازسازی یک انیمیشن قدیمی از دیزنی در قالب لایواکشن بود.

فاورو در این باره گفت: «آرزوی هر کارگردانی است که با همکاری گروهی چنین با استعداد به داستانی کلاسیک جان بخشد.»

دیگر صداپیشگان این اثر سینمایی را جیمز ارل جونز، چیوتل ایجیوفو، آلفرد وودارد و جی‌مک‌کراری تشکیل می‌دهند. در میان این چهره‌های جیمز ارل جونز در ساخت انیمیشن «شیر شاه» در سال 1994 نیز حضور داشت. او در نقش موسافا پدر سیمبا صحبت می‌کرد.

«شیر شاه» اصلی سال 1994 اکران شد و با ترانه‌هایی از التون جان و تیم رایس به یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما تبدیل شد. انیمیشن «شیر شاه» در سراسر جهان بیش از 968 میلیون دلار فروش داشت.

فیلم «شیر شاه» قرار است از تاریخ 19 جولای سال 2019 اکران شود.

منبع: هالیوودریپورتر/ 1 نوامبر

57241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =