«خبرجنوب» نوشت: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از تصویب ساخت نخستین بیمارستان 320 تختخوابی نسل پنجم کشور با سرمایه گذاری خارجی در شیراز خبر داد.

علي اكبري با اشاره به نشست خود با دكتر نوربخش، رئيس سازمان تامين اجتماعي كشور و نامه نگاري به وزير تعاون و كار و رفاه اجتماعي در رابطه با پيگيري ساخت بيمارستان تامين اجتماعي شيراز، گفت: با پيگيري نمايندگان شيراز در مجلس شوراي اسلامي، ساخت بيمارستان 320 تختخوابي تامين اجتماعي در شيراز با مشاركت سرمايه گذار خارجي به تصويب وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي رسيد.
وي با بيان اينكه يك شركت اتريشي، تامين منابع مالي و ساخت نخستين بيمارستان نسل پنجم كشور را در شيراز بر عهده دارد، اظهار داشت: از آنجايي كه مذاكرات تصويب اين پروژه به درازا كشيده بود و بيم آن ميرفت كه در صورت عدم تصويب مصوبه ساخت بيمارستان تامين اجتماعي شيراز توسط وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، سرمايه گذار خارجي از ورود به اين پروژه خودداري كند، نمايندگان شيراز پيگيريهاي لازم را به انجام رساندند و سرانجام ساخت اين بيمارستان به تصويب رسيد.
اكبري با اشاره به اينكه طي ساليان اخير، كلانشهر شيراز به لحاظ تعداد بيمارستان هاي تامين اجتماعي نسبت به استان هاي همجوار همچون بوشهر و خوزستان محدوديت داشته است، گفت: با ساخت و تجهيز بيمارستان 320 تختخوابي تامين اجتماعي شيراز توسط سرمايه گذار خارجي و به عنوان نخستين بيمارستان نسل پنجم كشور، بسياري از مشكلات حوزه درمان و سلامت رفع مي شود.
وي افزود: بيمارستان هاي نسل پنجم شامل مراكزي مي شود كه مجهز به آخرين تجهيزات و تكنولوژي هاي روز دنيا هستند.
نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: شركت سرمايه گذار خارجي در پروژه ساخت بيمارستان 320 تختخوابي تامين اجتماعي شيراز، يكي از شركت هاي تخصصي حرفه اي و بين المللي دنياست كه افزون بر 700 بيمارستان در كشورهاي مختلف دنيا ساخته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =