وزش باد در استان‌های هم‌مرز عراق و عتبات عالیات

ایسنا نوشت: آسمان نیمه ابری ،وزش باد و بارش پراکنده برای شهرهای هم‌مرز عراق و عتبات عالیات طی دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود.

آسمان مرز خسروی فردا( ۱۴ آبان)ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و بارش پراکنده، بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۵ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان مهران فردا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با پوزش باد با بیشینه و کمینه ۳۰ و ۲۰ قابل پیش‌بینی است.هوای شلمچه (خرمشهر)، فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آسمان نجف فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد و دوشنبه( ۱۵ آبان ) صاف تا قسمتی ابری با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۱۹درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. هوای کاظمین فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۰ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد و هوای کربلا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۱۹خواهد بود.

آسمان ایلام فردا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۵درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه، ۲۴ و ۱۵درجه سانتیگراد و آسمان اهواز فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۲۲درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد و کرمانشاه فردا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد و دوشنبه (۱۵ آبان) نیمه ابری با بیشینه و کمینه دمای ۲۲ و۱۰ پیش‌بینی می‌شود.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =