شهرداری تهران فراخوان داده شهروندان محل تجمع کارتن‌خواب‌ها را اطلاع دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور کارتن خوابها، بی خانمانها و احیانا معتادان متجاهر در خیابان یکی از مشکلاتی است که به خصوص در روزهای سرد سال، هم برای این اشخاص و هم برای شهروندان معمولی ایجاد مشکل می کند. حضور این اشخاص بدون لوازم رفاهی و ملزومات زندگی در خیابانها، برای آنها خطرساز است و باعث بیماری و احیانا مرگ برخی از این افراد می شود و طبیعتا برای شهروندان عادی هم زندگی در کنار این اشخاص، چندان خوشایند نیست.
شهرداری منطقه 10 تهران اعلام کرده با توجه به آغاز فصل سرما شهروندان می توانند در تماس با سامانه 137 و اطلاع از محل تجمع کارتن خواب ها در ساماندهی آن ها سهیم باشند.
در این اطلاعیه آمده با توجه به شروع فصل سرما و به منظور حمایت از افراد آسیب‌دیده، عوامل مرکز خدمات اجتماعی از خیابان ها، کوچه ها و فضاهای بی دفاع شهری، نقاط تجمع و پاتوق کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه شناسایی شده و هر شب بازدید می شود.
شهرداری تهران اعلام کرده تمام افراد کارتن خواب و بی‌سرپناه در سطح منطقه پس از انجام غربالگری جهت ساماندهی به گرمخانه ها و مراکز ترک اعتیاد و یا در صورت ابتلا به بیماری های حاد به مراکز درمانی خاص معرفی می شوند تا حتی یک نفر هم این شب های سرد را در خیابان های منطقه سپری نکند.
شهرداری از شهروندان خواسته در صورت مشاهده این افراد می توانند از طریق سامانه 137 اطلاع رسانی کنند تا نسبت به ساماندهی آنان اقدام شود.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =