ربیع فلاح جلودار در جلسه تکریم و معارفه استاندار مازندران با اشاره به این که بنده کارم را در مازندران با شعار کار، کار، کار آغاز کردم، گفت: افتخار خدمتگزاری 1515 روزه به مردم علوی شریف، عزیز، متدین، صادق، مومن و ولایتمدار مازندران برای بنده حقیر افتخاری بزرگ و غرور آفرین است آنهم در دولتی که برمبنای عقلانیت، خردوری خدمت میکند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری  وي افزود: 50 ماه در كنار و همراه با مردم فهيم و شايسته مازندران بودن درسهاي بزرگي به ما آموخت كه مهم ترين آن درس بزرگ وفاداري، فداكاري و گذشت، ايثار و تلاش بود .
ربيع فلاح با اشاره به اين كه همدلي، همزباني و انسجام را بعنوان ظرفيتي مهم در استان پيگيري كرديم، تصريح نمود: رياست محترم جمهوري در سفر به مازندران رسما اعلام كردند كه مازندران در تحقق سياست هاي دولت موفق عمل كرده است.
وي تصريح كرد: سالانه بيش از 200 نفر در طرح دريا و در تابستان غرق مي شدند كه با هماهنگي همه دستگاههاي متولي و بسيج امكانات شاهد كاهش 70 درصدي غريق در استان مازندران بوديم و براي اولين بار اعتبارات ملي براي ساماندهي طرح دريا اختصاص يافت.
ربيع فلاح اظهار داشت: در حوزه اقتصادي مي توان به كسب رتبه اول بسته رونق اقتصادي و ارائه تسهيلات در كشور با پرداخت قريب 500 ميليارد تومان براي 1108 واحد توليدي در سال 95 ، كسب رتبه دوم در زيرساختهاي فناوري نوين بعد از تهران ، جذب 100 درصدي تسهيلات خوداشتغالي و مشاغل خانگي تبصره 26 در سال 95 ، كاهش نرخ بيكاري از 7 / 12 درصد سال 93 به 5 /9 درصد در تابستان 95 بر اساس اعلام مركز آمار ايران و راه اندازي 909 واحد توليدي جديد در دولت تدبير و اميد اشاره كرد.
وي با اشاره به اين كه در دولت تدبير و اميد مجموعا 8000 طرح و پروژه با اعتباري بالغ بر 8 هزار ميليارد تومان افتتاح شد، گفت: دولت در راه هاي مواصلاتي مازندران بيش از 500 ميليارد تومان هزينه نموده ليكن هنوز بايد با جذب اعتبارات لازم در اين راستا اهتمام نمود.
ربيع فلاح به آبگيري سد گلورد اشاره كرد و با تاكيد بر پيگيري هاي لازم براي بهره برداري از سد هراز، افزود: 350 ميليارد تومان در حوزه گازرساني طرح هاي در دست اقدام در استان وجود دارد و تا پايان سال 97 تمام روستاهاي مازندران گازدار مي شوند.
وي با اعلام اين كه بيش از 1000 ميليارد تومان در حوزه سلامت در استان در دولت تدبير و اميد هزينه شده است، خاطر نشان ساخت: 1000 مصوبه در ستاد تسهيل طي 4 سال گذشته در راستاي رفع موانع واحدهاي توليدي به تصويب رسيد.
ربيع فلاح با بيان اين كه صادرات استان طي 4 سال گذشته 18 درصد افزايش داشته است، افزود: در سال جاري آمار طلاق در استان 7.5 درصد كاهش داشته است.
فلاح در پايان براي مهندس اسلامي استاندار جديد مازندران آرزوي توفيق و سربلندي نمود .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =