باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حسین محب‌اهری گفت: مشکل پرداخت هزینه درمان من حل شده است و اکنون برای پیگیری کارها به بیمارستان می‌روم.

حسین محب اهری بازیگر تلویزیون و سینما، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر حالم خوب است. الان به بیمارستان می‌روم تا آمپول خاصی را که به جای شیمی درمانی استفاده می شود، تزریق کنم.

او در خصوص چگونگی پرداخت هزینه درمان عنوان کرد: مشکل حل شده و صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان هزینه‌ها را پرداخت کرد.

بازیگر سریال «معمای شاه» اظهار داشت: با توجه به اینکه من 16 بار شیمی درمانی شده‌ام؛ بدنم آمادگی شیمی درمانی دیگری را ندارد و مغز استخوانم دیگر قادر به خون‌سازی نیست. برای تکمیل روند درمان نیاز به آمپول خاصی داشتم که عوارض شیمی درمانی ندارد و اگر آمپول را بزنم، بیماری خاموش می‌شود و پیوند مغر استخوان ممکن می‌شود.

محب اهری خاطرنشان کرد: هفته‌ای دو بار به دلیل کمبود پلاکت، تزریق خون داشتم اما با تزریق این آمپول‌ها دیگر نیاز به تزریق خون نیست. من در انتظار معجزه هستم.

58241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    43 0
    به امید بهبودی همه بیماران
  • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    40 0
    خدا روشکر. افرین. داره به بانیان صندوق . جناب اهری اگه اینا هم نمیدادند مطمئن باش مردم اماده کمک بودن امیدت به خدا باشه .
  • محمد A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    28 2
    به امید شفای عاجل. اما یک نکته ای را باید بگم. که اگر به جای هنرمند ارزنده آقای محب اهری ، یک شاعر و یا یک نویسنده دچار این مشکل بود و مشهور نبود آیا این صندوق ، حمایت می کرد ؟؟ باز هم بازیگران به دلیل شهرت قادر هستند مشکلات خودشون رو بازتاب بدهند. این وسط عدالت اصلا محلی از اعراب دارد ؟