در سودای شهروند فرهنگ مدار

«خبرجنوب» نوشت: «شیراز شهر سبز پایدار و شهروند فرهنگ مدار» شعار من در این دوره شهرداری شیراز است.

حيدر اسكندرپور شهردار جديد شيراز در اولين سخنراني خود به عنوان شهردار شيراز با اعلام اين مطلب با اشاره به برخي رئوس برنامههاي خود در دور جديد مديريت شهر شيراز گفت: شعار اصلي من «شيراز شهر سبز پايدار و شهروند فرهنگمدار» است و سعي داريم در اين راه از ظرفيت جوانان شهر بيشتر استفاده كنيم. وي افزود: توجه به خرد جمعي، حفظ منزلت كاركنان و شهروندان، نيازسنجي و دوري از تصميمات احساسي و خلق الساعه از اولويتهاي من است. اسكندرپور با اشاره به استفاده از تمامي ظرفيتهاي شهر شيراز گفت: توجه به عدالت در ميان شهروندان شيراز، توسعه پايدار اجتماعي و حاكميت قانون از ديگر اولويتهاي من در اين دوره است و جان مایه همه اين موارد تكريم مردم و پاسداري از
حقوق شهر است.
شهردار شيراز گفت: من از عدم تحقق بودجه 7 ماهه و حجم تعهدات شهرداري آگاهم اما نگاه من و همراهانم به گذشته نيست بلكه نگاه ما به آينده است و براي آينده شهر است و نگاه ما نگاه به توسعه پايدار شهر است كه در اين راه نيازمند همكاري همه مردم و مسئولين هستيم.
گفتنی است در ادامه این مراسم در غیاب علیرضا پاک فطرت شهردار سابق شیراز که در این مراسم حضور نداشت از فعالیتهای محمد حسن اسدی سرپرست شهرداری شیراز تقدیر و حیدر اسکندرپور به عنوان شهردار جدید شیراز معرفی شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =