معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش: باید روحیه پهلوانی و رفتارهای بشردوستانه را با ورزش عجین کرد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در جلسه عقد تفاهم نامه با موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی گفت: ورزش عرصه جوانمردی ، فتوت و دستگیری است و باید اخلاق، روحیه پهلوانی و رفتارهای بشردوستانه را با ورزش عجین کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرید بهرامی در این جلسه با تقدیر از اقدامات نوعدوستانه ، خداپسندانه و نیک اندیشانه خیرین در حمایت های مادی و معنوی از درماندگان و بیماران گفت : فرهنگیان همچون سایر اقشار مردم در عرصه های خیر حضوری کم نظیر داشته و نشان داده اند که در ایثار ،فداکاری و دستگیری از درماندگان پیشتازو پیشگامند.

وی عرصه ورزش را میدان پهلوانی و اخلاق مداری خواندو تاکید کرد: باید از ظرفیت ورزش برای توسعه حرکت های خداپسندانه و خیرخواهانه استفاده کرد. بهرامی در پایان ابراز امیدواری کرد عقد تفاهم نامه با این موسسه خیریه باعث خدمات رسانی مطلوب به بیماران نیازمند شود.

در ادامه این جلسه صوفی مدیر عامل موسسه خیریه گفت : این موسسه فعالیت خود را در عرصه حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت‌درمان و خانواده های آنان ، با محوریت سرطان به‌صورت رسمی شروع کرده است.

وی افزود: این موسسه خیریه اصل خود را بر امانت‌داری، حفظ ارزش‌های انسانی، صداقت و شفافیت بنا کرده است و با حمایت‌های مردمی و به دور از محدودیت ملیت، مذهب، جنسیت، نوع و مرحله بیماری سرطان در جهت بهبود شرایط درمان کودکان مبتلا به بیماری سخت‌درمان قدم برمی‌دارد.

صوفی اهداف و حمایت‌های موسسه خیریه را کمک به بیماران نیازمندان و پرداخت هزینه‌های درمان، کمک در تهیه دارو و پرداخت بخشی از هزینه‌ی آزمایش‌ها، کمک به تهیه لوازم و تجهیزات پزشکی مصرفی و غیرمصرفی مورد نیاز بیماران، کمک به امور رفاهی بیماران و خانواده ایشان طی درمان در بیمارستان یا منزل، ارائه مشاوره به بیمار و خانواده وی توسط متخصصین داوطلب و مجرب حوزه روانشناسی، ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی رایگان به کودکان بیمار که طی درمان از ادامه به تحصیل بازمانده‌اند ، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری، مقابله و درمان سرطان توسط متخصصین حوزه سلامت، اجرای برنامه غربالگری سرطان کودکان و مطالعات اپیدمیولوژیک در حیطه سرطان کودکان و بهره‌گیری از خدمات مشاورین و متخصصین حوزه سلامت عنوان کرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =