کتاب «رسانه‌های اجتماعی» نوشته پاویسا شلدون با نگاهی به اصول و کاربردهای رسانه‌های اجتماعی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «رسانه‌های اجتماعی (اصول و کاربردها)» اثر پاویسا شلدون با ترجمه حسین حسنی منتشر شد. این کتاب اصول و کاربردهای رسانه‌های اجتماعی را در موقعیت‌های ارتباطات میان‌فردی، رسانه‌های جمعی، سازمانی و سیاسی بررسی می‌کند. 

فناوری‌های رسانه‌های اجتماعی شکل‌های بسیار متفاوتی دارند که از آن جمله می‌توان به سایت‌های شبکه اجتماعی همانند فیس‌بوک و توئیتر، وبلاگ‌ها، ویکی‌ها، سایت‌های به اشتراک‌گذاری آنلاین ویدئو و عکس (همانند پینترست)، سایت‌های رتبه‌بندی و نشانه‌گذاری اجتماعی و سایت‌های گپ‌زنی متنی و ویدئویی (همانند اسکایپ) اشاره کرد. 

به طور خلاصه این کتاب به برخی از پرسش‌های زیر پاسخ می‌دهد: 

چه کسانی از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ آیا ما می‌توانیم روابط معناداری را از طریق رسانه‌های اجتماعی برقرار کنیم؟ افراد به هنگام بحرانها و بلایای طبیعی چگونه از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ افراد چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای کسب حمایت اجتماعی و برانگیختن تغییر سیاسی استفاده می‌کنند؟ آیا حریم خصوصی مرده است؟ کارفرمایان چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای نظارت بر کارمندان خود استفاده می‌کنند؟  معلمان و دانش‌آموزان چگونه با استفاده از رسانه‌های اجتماعی با هم ارتباط برقرار می‌کنند؟ نهادهای تبلیغاتی چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای ترویج محصولات و خدمات خود بهره می‌برند؟ چرا مردم به رسانه‌های اجتماعی معتاد شده‌اند؟

این کتاب را انتشارات ثانیه در 208 صفحه و به بهای 17000 تومان روانه بازار کتاب کرده است.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =