روایت قصه‌ای زنانه در «پاسیو»/ بازیگران جدید معرفی شدند

محدثه حیرت و کریم امینی با انجام تست گریم به مجموعه بازیگران فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی پیوستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده به زودی کلید می‌خورد و محدثه حیرت و کریم امینی در کنار بهناز جعفری که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را دارد بازیگران نخستین فیلم مریم بحرالعلومی خواهند بود.

علاوه بر این سه نفر به زودی بازیگران دیگری نیز به مجموعه عوامل این فیلم اضافه و معرفی خواهند شد.

«پاسیو» که قصه‌اى زنانه را در بستر شهر روايت مى‌كند، بر اساس فیلمنامه‌ای با عنوان «زنگ پشت بام» نوشته حامد قاسمى ساخته خواهد شد.

محدثه حیرت بازیگر اصلى فیلم ائو (خانه) به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد است که این فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر خوش درخشيد و سیمرغ زرین بهترین فیلم را دریافت کرد.

كريم امینى کارگردان فیلم کوتاه و  بازيگر، به طور جدی با نقش اصلی فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی حسین فرحبخش بازيگرى در سينما را آغاز کرد. او چندی پیش سریال «عقیق» را روی آنتن تلویزیون داشت و هم اكنون مشغول ايفاى نقشى اصلى سريال بيژن ميرباقرى است.

علاوه بر این دو بازیگر امید گل‌زاده، عباس حاجی درویش و فرحناز نادری نیز به تازگی به عوامل فنی این فیلم پیوسته‌اند.

امید گل‌زاده که طراحی چهره‌پردازی «پاسیو» را بر عهده دارد، طراحى گريم آثاری همچون سریال خانگى «عاشقانه»، فیلم‌هاى سینمایی «گشت ۲» و «من سالوادور نیستم» را در كارنامه دارد.

عباس حاجی‌درویش، طراح صحنه فیلم «پاسیو» است که طراحى فيلم‌هاى سينمايى همچون «فاصله»، «تولدی دیگر»، «كارناوال مرگ» و سريال «عقيق» را برعهده داشته است.

فرحناز نادری نیز به عنوان طراح لباس در این پروژه حضور دارد که در آثاری همچون فیلم سینمایی «من»، «بی خود و بی جهت» و «آبجى» فعالیت داشته و این روزها طراحی لباس سریال «گلشیفته» بهروز شعیبی را بر عهده دارد.

بر این اساس عواملى كه تاکنون حضورشان در پاسيو قطعی شده، عبارتند از:

مسعود امينى تيرانى (مدير فيلمبرداری) ، على كيان ارثى (مدير صدابرداری) ، اميد گل زاده (طراح گريم) ، عباس حاجى درويش،  (طراح صحنه) فرحناز نادرى (طراح لباس) ، حسن هندى (عكاس)، مریم قربانی‌نیا (مشاور رسانه‌ای).

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =