خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    3 0
    با تقدیم سلام احتراماً باستحضار می رساند که در این وضعیت بیکاری و نبود شغل ، پیمانکاران در حق مهندسین نهایت ظلم را می نمایند و کمترین دستمزد را با توجه به سابقه کاری و اطلاعات و معلومات فرد درخواست کننده ، منظور می نمایند و لاجرم در این بحبوحه بایستی تن به هر مبلغی که پیمانکار منظور می نماید ، داد . بنابراین پیشنهاد می گردد تا دولت محترم در این زمینه اقدام لازم مبذول فرموده و همانند اشلی که برای ناظرین و مشاوران محترم با توجه به سابقه کار آنها منظور می گردد ، در خصوص مهندسین شاغل در پیمانکاری نیز این اقدام بعمل آید تا شاهد ظلم بی حد و حصر پیمانکاران به مهندسین شاغل در پیمانکاری نباشیم . ارادتمند : مهدی
  • حسینی IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    2 0
    سلام.اتوبوس های بی آ تی خط پایانه افشارترمینال جنوب خیلـــــــــــــــــــی کم و ازدحام جمعیت وحشتناک است. این اتوبوس در مسیر نمایشگاه بین المللی و دانشگاه الزهرا است و عصر کارمندان محدوده شیخ بهایی هم به آن اضافه می شوند.لطفا لطفا لطفا اطلاع رسانی کنید.متشکرم
    • بی نام A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
      2 0
      تمامی خطوط بی آر تی از کمبود اتوبوس و فرسوده بودن ناوگانش رنج می برند از جمله همین خط و خط آزادی تهرانپارس که صبح ها از مسیر شرق به غرب و عصرها از مسیر غرب به شرق واقعا وحشتناکه، در ضمن این پیام های اعتراض به وضعیت بی ار تی خیلی در ستون ذکر مشکلات نوشته شده ولی پیگیری از طرف شما دیده نشده یا جوابی از شهرداری داده نشده ، ولی خواهشا اینو پیگیری کنید.
  • مصطفی IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    0 0
    با سلام، چند ماهی می شود که خبر دریافت وام تا سقف 5 میلیون تومان از محل وثیقه یارانه سرپرست خانوار ها در تمام سایت ها بازتاب گسترده داشته. ولی با مراجعه اینجانب به بانک رفاه که حساب یارانه ی بنده در آن میباشد، کلا اظهار بی اطلاعی شد و این قضیه توسط بانک از پایه نقض شد. لطفا خواهشا این موضوع را از نهادهای زیربط پیگیری کنید. ضمناً در خبرها نرخ سود 18 درصد برای این وام در نظر گرفته شده است که باید دید بر طبق چه اصولی این نرخ ها تایید می شود؟ آیا واقعا در نظام جمهوری اسلامی ایران بازپرداخت وام 5 میلیون تومانی باید 6/5 میلیون تومان باشد؟
  • مهران IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    2 0
    سلام لطفا از اقای رئیس جمهور سوال کنید چرا با تعیین تکلیف نیروهای شرکتی که مجلس تصویب کرده مخالف میکند
  • مهران IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    2 0
    سلام .لطفا از اقای رئیس جمهور بپرسید چرا باید کشاورزانی که چغندرهای خود را برداشت نموده اند بعداز گذشت 2 ماه از برداشت محصول همچنان بلا تکلیف بوده و هیچ کارخانه ای آن را تحویل نگرفته ودر حال نابودی قرار دارد.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
    1 0
    سلام باتوجه به اینکه فعلا حجم کارکنان دولتی بسیارزیاد بوده وبابازنشسته نمودن تشویقی میتوان سبک سازی دولت وپایین اوردن هزینه های جاری رابعنوان حلال یکی ازمشکلات عظیم دولت بشمارآوردچرا دراینراه اینقدر کوتاهی میشود باتوجه به مصوبه هیت دولت وشورای نگهبان هنوز دستورالعملی به شرکتهای دولتی ابلاغ نشده است باتشکر
  • امیر عباس A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    0 0
    سلام چرا کسی که استخدام ارتش میشه سربازیش جزو سابقه اش محسوب میشه ولی سربازی کارگران جزو خدمتشون بحساب نمیاد مگه خدمت فرق داره