۰ نفر
۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۸

شب گذشته بارسلونا در دقایق پایانی توانست از شکست مقابل والنسیا بگریزد تا همچنان به یکه تازی خود در لالیگا ادامه دهد.

نوید اصغری: شب گذشته در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لالیگا بارسلونا موفق شد با تیم والنسیا که در رده بندی لالیگا در جایگاه دوم قرار دارد به تساوی یک یک دست پیدا کند . تک گل بارسلونا در این دیدار را جوردی آلبا مدافع بارسلونا به ثمر رساند.این روزها بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به خوبی فوتبال بازی می کند و همین امر هم باعث شده است که تا به اینجای فصل هیچ باختی در هیچ کدام از جام هایی که در آن حضور دارند ندهند.

اما قطعا فقط مسی ستاره این فصل بارسلونا نبوده است و اکثریت بازیکنان این تیم توانسته اند در این فصل نمایش خوبی از خود به جای بگذارند. ستاره های این فصل بارسلونا فقط سوارز یا مسی نیستند بلکه همه بازیکنان این تیم این فصل ستاره تیمشان بوده اند.یکی از ستاره هایی که این فصل جزو بهترین بازیکنان تیم محسوب می شود جوردی آلبا دفاع چپ اسپانیایی بارسلونا است. این بازیکن تا به اینجای فصل موفق شده است تا به اندازه ی کل فصل قبل خود در بارسلونا گل بزند و پاس گل دهد. جوردی آلبا قطعا این روزها یکی از ستاره های بی چون و چرای بارسلونا است.

این بازیکن از زمانی که دنی آلوز از بارسلونا جدا شد گویی وظیفه ی او را دارد انجام می دهد به دلیل اینکه در زمانی که آلوز در بارسلونا توپ می زد او بیشترین پاس گل ها را به مسی می داد و آمار پاس گل او از هر بازیکنی در این تیم بهتر بود و شکی نیست که یکی از دلایلی که مسی توانست به ستاره فوتبال جهان تبدیل شود همین آلوز می تواند باشد. جوردی آلبا زیر نظر والورده مربی جدید بارسلونا به خوبی احیا شده است و انگار که والورده با او در این فصل جادو کرده است. آلبا در این فصل بیشترین پاس گل را به مسی داده است و توانسته نسبت به پستش خوب هم گلزنی کند.

جوردی آلبا شب گذشته در ادامه روند خوبش در بارسلونا توانست تک گل تیمش را مقابل والنسیا بزند و از باخت بارسلونا مقابل والنسیا جلوگیری کند.همیشه در هر تیمی که خوب نتیجه می گیرد فقط یک بازیکن خوب وجود ندارد بلکه بازیکنانی هم وجود دارند که بازی آن ها اصلا به چشم نمی آید ولی اگر نباشند به خوبی نبود آن ها احساس می شود. به طور مثال فصل گذشته رئال مادرید توانست در لالیگا و لیگ قهرمانان قهرمان شود و تقریبا همه می گفتند که رونالدو به تنهایی این جام ها را برای تیمش به ارمغان آورده است در صورتی که در رئال مادرید فصل گذشته ستاره هایی مثل راموس, مارسلو,کروس و مودریچ بودند که کمک بسیاری به تیم خود کردند و گویی آن ها بودند که این تیم را قهرمان کردند. در بارسلونای این فصل هم همین نکته وجود دارد و این تیم امسال به جز مسی و سوارز ستاره هایی مثل جوردی آلبا,ترشتگن و... را در اختیار دارد.

اما بعضی ها فقط به مهاجمان تیم ها برای اینکه بیشتر گل میزنند و بیشتر مورد توجه هستند دقت می کنند.در صورتی که همیشه پشت سر یک مهاجم به نظر خوب، یک تیم خوب هم در حال فعالیت است که بازی آن ها به چشم نمی آید. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =