جهانبخش: امیدوارم پاقدم دایی و مهدوی‌کیا خوب باشد

علیرضا جهانبخش در لیگ برتر هلند ستاره AZ آلکمار هلند است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: بازیکنی که با وجود غیبت در یک دیدار تاکنون ۴ گل برای تیمش زده و 6 گل ساخته تا آلکمار به رتبه سوم جدول برسد.

۳امتیاز باارزش
بازی سختی با تیم توئنت‌انشده برگزار کردیم، دیداری که در ادامه نتایج خوب قبلی، ۳ امتیازش برای‌مان ارزش فراوانی داشت. خوشبختانه ۲ بر صفر بردیم تا روند خوب‌مان ادامه داشته باشد.

فقط با تفاضل گل سوم هستیم
در حال حاضر به لحاظ امتیازی با آژاکس هم‌امتیاز هستیم و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار داریم. فاصله امتیازی ما با آیندهوون هم نزدیک است و می‌توانیم با تلاش بیشتر حتی به رده اول هم نزدیک‌تر شویم.

گل زدن همیشه قشنگ است
گل زدن همیشه قشنگ است و حس خوبی به یک بازیکن می‌دهد. خوشحالم که مقابل توئنت‌انشده هم گل زدم و هم پاس گل دادم. در جدول گلسازان الان دوم هستم.

موفقیت تیم مهم‌تر است
خوشحالم که در این فصل در اکثر هفته‌ها جزو تیم منتخب هفته قرار گرفتم اما باور کنید از این مسئله بیشتر خوشحالم که پیروز شدیم و به روند موفقیت‌مان ادامه دادیم.

تمرکزم فقط روی تیم خودم است
از پیشنهاد ناپل خبر جدیدی نشده و من هم مثل گذشته دخالتی در این مسائل ندارم. تمام تمرکزم روی AZ آلکمار است.

از طریق دوستانم سعی کردم به نوبه خودم کمک کنم
زلزله‌ای که در غرب ایران رخ داد، ممکن بود در هر منطقه دیگری باشد. من و هر ایرانی دیگری وظیفه داریم به بهترین نحو هر کاری که از دست‌مان برمی‌آید برای کمک به هموطنان‌مان انجام دهیم. من هم از طریق دوستانم سعی کردم کمکی کنم که البته وظیفه‌ام بود.

امیدوارم قرعه خوب بردارند
روز جمعه امیدوارم مهدی مهدوی‌کیا و علی دایی برای ایران قرعه خوبی بردارند و پاقدم آنها برای‌مان خوب باشد. مسلماً هرکسی دوست دارد قرعه راحتی به تیم ملی کشورش بخورد اما به هر حال اسم قرعه‌کشی روی آن هست و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ما باید کار خودمان را بکنیم و برای سخت‌ترین میادین آماده شویم. هر چه با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم بیشتر به نفع ماست و توجه جهانیان را به فوتبال ایران جلب می‌کند.

منتظر تابوشکنی
مردم ایران همگی دوست دارند تیم ملی کشورشان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از گروهش صعود کند و این تابو بشکند. در حال حاضر در رنکینگ فیفا در رده سی و دوم قرار گرفته‌ایم اما حتماً می‌توانیم بهتر باشیم. ما تیم اول آسیا هستیم و می‌توانیم پیشرفت کنیم.

با بچه‌های تیم راجع به قهرمانی حرف زدیم
با وجود تیم‌هایی نظیر آژاکس و آیندهوون شاید عده‌ای قهرمانی را برای تیم ما دست‌نیافتنی بدانند اما چند روز پیش با سایر بازیکنان آلکمار در رابطه با قهرمانی حرف می‌زدیم. در نهایت هم به این نتیجه رسیدیم که نباید برای خودمان هدف‌گذاری خاصی انجام دهیم و به این نتیجه رسیدیم که بازی به بازی پیش برویم.

اگر نظرات این‌گونه است که واقعاً خوشحالم
من هم شنیده‌ام بسیاری بر این عقیده‌اند که نقطه قوت تیم آلکمار من هستم و از این مسئله بسیار خوشحالم. البته سعی می‌کنم بازی به بازی پیش بروم و برای تیمم مثمرثمر واقع باشم.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =