رئیس دانشگاه علوم پزشکی: با تربیت اسلامی، انسانها وارد وادی معرفت و بصیرت می شوند

کارگاه ائمه جماعات مراکز آموزشی ،درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین مرادیان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان،حضرت حجت الاسلام و المسلمین اکبری و جمع کثیری از ائمه جماعات مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این نشست دکتر ساکی با تبریک هفته بسیج و سر آغاز ولایت و امامت ولیعصر (عج ) اظهار داشت: انسان موجودی ست که باید همواره عقلانی فکر کند و با تسلط بر محیط پیرامون خود و نوع نگاهش در خلقت کائنات ،بتواند بیشتر خدا را بشناسند.

وی خاطر نشان کرد: هر آنچه باقی می ماند در حیطه ی فکر و تفکر است و آنچه فنا پذیر است ماده است که خصوصیت فناپذیری را در خود داراست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تشریح حیطه تفکر و جایگاه فکر و اندیشه برای انسان ،بیان داشت: انسان در حیطه فکر و تفکر ، به معرفت و بصیرت،آگاهی ، علم و جهان بینی می رسد.

وی در ادامه گفت: ایتم های غربی بشریت را به سمت تفکر انحرافی هدایت می کنند و ما باید طبق آیات الهی و دین مبین اسلام عمل کنیم بنحوی که هر روز مان از روز دیگر بهتر باشد تا به حالت جاودانگی برسیم و این مهم با معرفت افزایی و بصیرت و تربیت اسلامی میسر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطر نشان کرد: با تربیت اسلامی انسانها خود را  وارد وادی معرفت و بصیرت می کنند و همین امر باعث ارتقا درجات آنها نزد خداوند می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =