این نشست با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و مدیران شهرکها و شرکت های خدماتی در محل دفتر شرکت شهرکهای صنعتی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اظهار داشت: در این جلسه درخصوص مدیریت صحیح شهرک ها و هماهنگی و همکاری بیش از پیش مدیران شهرک ها و شرکت های خدماتی با معاونین و مدیران ستادی برای دستیابی به اهداف شرکت بحث و تبادل نظر شد.

بختیار رازانی افزود: حفظ و نگهداری مستحدثات موجود در شهرک ها از جمله فضاهای سبز و تصفیه خانه ها و نظارت دقیق برانجام نظافت و رعایت بهداشت در شهرک ها، و همچنین ارائه آمار و اطلاعات واحدهای صنعتی جهت تکمیل بانک اطلاعاتی شهرک ها را از مدیران شهرکها و شرکت های خدماتی خواستار شد.

وی در ادامه گفت: واگذاري اداره شهركهاي صنعتي به صنعتگران، در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي و كاهش تصدي گري بخش دولتي انجام مي شود که شركت شهركهاي صنعتي وظيفه نظارت بر فعاليت هيات مديره هاي شركت هاي خدماتي و نيز حمايت از فعاليت هاي آنها را بر عهده دارد.

رازانی در خصوص وظایف مدیران و نمایندگان شهرکها نیز بیان داشت: واگذاري امور به صنعتگران مي تواند بستر ساز مناسبي به منظور ارائه خدمات مناسب تر به صنعتگران را فراهم كند ولی نمایندگان شهرکها نیز وظیفه دارند کلیه موانع و مشکلات زیرساختی شهرکها را جهت حل آنها به شرکت ارائه کنند.

در پایان مدیران شهرکها و شركت هاي خدماتي نيز به ارائه ديدگاهها و نظرات خود پرداخته و همچنین گزارشی از وضعیت شهرکها را ارائه کردند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =