مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در مرکز و شهرستان ها ی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،جوادکارگران دهکردی در جلسه شورای هماهنگی برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با بیان اینکه قرآن عامل اصلی هدایت و تربیت کننده ی افراد و جوامع بشری به سوی کمال و نیل به ارزش های اخلاقی و انسانی است افزود: در جهت تعالی برنامه های قرآنی مشارکت و همدلی و همکاری دستگاهها و ادارت و نهادهای قرآنی خروجی فعالیت رابهتر می کند .

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی با بیان اینکه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در چهار محال و بختیاری برگزار می شودافزود: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم یکی از برنامه های اولویت دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در طول سال های گذشته برگزار شده و امسال هم با هماهنگی های صورت گرفته با همکاری و مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار خواهد شد.

کارگران دهکردی تصریح کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به گونه ای برنامه ریزی شده است که در تمامی شهرستان هایی که این آزمون را برگزار می کنند، تقسیم وظایف شده و نقش ادارات در برگزاری آزمون کاملا مشخص شده است.

وی در ادامه افزود: از حیث فراگیر بودن آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم آزمون مهمی است که به طور همزمان در روز اعلام شده (١٠اسفندماه ) و در کلیه شهرستانها ی استان برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست حجت الاسلام عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اهدا لوح و تندیس قرآنی از مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان در راستای همکاریهای موثر در برنامه های قرآنی تقدیر کرد .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =