شهر وضعیت خوبی ندارد/ کارمندی از شهرداری که یازده ماه است،حقوق نگرفته است!

شامگاه سه شنبه 28 آذرماه جلسه شواری آموزش و پرورش استان به ریاست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مسوولان آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- در این جلسه دریکوند رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد به اشاره به وضعیت بغرنج شهرداری خرم آباد گفت: در سالجاری بودجه مصوب شهرداری حدود 230 میلیارد تومان تعیین شده است که طی شش ماه اول سالجاری فقط حدود بیست درصد آن محقق شده است!

دریکوند افزود: شهرداری فقط در بحث پرداخت حقوق کارکنان باید حدود 35 میلیارد تومان پرداخت کند و این در حالی ست که باید در کنار عملیات امور عمرانی، متولی درآمدزایی، توسعه مسائل فرهنگی و کاهش آسیبهای اجتماعی نیز باشد که عملا ممکن نیست چراکه این نهاد در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود بازمانده است!

رییس شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه شوخی نیست کارمندی به مدت یازده ماه حقوق نگیرد، تاکید کرد: این است وضعیت شهر ما! لذا برای بهبود وضعیت شهر از نهاد تاثیرگذار آموزش و پرورش و معاون سیاسی امنیتی استان درخواست داریم یاری گر شهرداری باشند و در زمینه فرهنگسازی در امر افزایش مشارکتهای مردمی و سایر ارگانها با شهرداری، پرداخت عوارض شهروندی و سایر عوارض شهرداری اقدام کنند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =