واحد موسیقی حوزه هنری استان اصفهان سومین کنسرت حمایتی خود به نام «گوشه‌های زمان»را در روز جمعه یکم دیماه در تالار سعدی برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کنسرت«گوشه‌های زمان»با حمایت حوزه هنری استان اصفهان و با همکاری شرکت تهیه و تکثیرآثار صوتی ترنم داوودی کهن در تالار سعدی واقع در عمارت سعدی برگزار می‌شود.

استاد حسن منصوری مدیرخانه موسیقی حوزه هنری استان اصفهان در خصوص این کنسرت گفت: این کنسرت با هدف حمایت از گروه سه نفره مازیارکنعانی (آهنگساز و نوازدنده سه تار)، علی مبشری (نوازنده عود)، امیرخیری (نوازنده سازهای کوبه‌ای) برگزار می شود، تمامی اعضای این گروه زیر بیست سال سن دارند.

وی افزود: قطعاتی که در این کنسرت اجرا می شوند بدون خواننده است و اجرای ارکستر بدون خواننده پارامتر مهمی در موسیقی جهان محسوب می شود، محورکار موسیقی خواننده نیست و در موسیقی ایرانی نیز با برگزاری ارکسترهای دونفره، چهارنفره و چند نفره می توان این مهم را به اثبات رساند.

وی تصریح کرد: با برگزاری این کنسرت در صدد آنیم که در اصفهان نیز برگزاری ارکستر بدون خواننده معمول شود. در این ارکستر قطعات به صورت تک نوازی، سه نوازی اجرا خواهد شد.

سومین کنسرت حمایتی حوزه هنری استان اصفهان با عنوان "گوشه های زمان" در ساعت 19روز جمعه 1دیماه در تالار سعدی حوزه هنری اصفهان برگزار می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =