استقبال مردم همدان از پیکر شهید علی خوش لفظ

ستاد برگزاری مراسم جانباز سرافراز "شهید علی خوش‌لفظ" با صدور اطلاعیه ای برنامه‌های مراسم این شهید بزرگوار را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ پیکر شهید «علی خوش لفظ» روز جمعه در جمع مردم شهیدپرور همدان تشییع و سپس در جمع همرزمان شهید خود در باغ بهشت این شهر آرام خواهد گرفت.

پیکر مطهر شهید علی خوش لفظ، راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» امروز ساعت 9 صبح از جوار شهدای غواص حوزه هنری تشییع و سپس در ساعت 16 وارد فرودگاه همدان می‌شود.

مراسم وداع با این شهید، پنج‌شنبه شب همزمان با نماز مغرب و عشاء و با حضور همرزمان، دانشجویان و مردم شهیدپرور در مسجد دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، مراسم بزرگداشت شهید «علی خوش لفظ» روز شنبه از ساعت 9/30 در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مسؤولان کشوری و استانی و مردم قدرشناس استان همدان برگزار می‌شود.


حضرت آیت الله نوری همدانی در پی شهادت شهید علی خوش لفظ پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کردند.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (آل عمران/169)

بار دیگر دیار شهیدپرور همدان که با تقدیم هزاران شهید در دوران دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم توانست در نگهداری اسلام ناب اثر گذار باشد شهیدی با فضیلت و اهل قلم را تقدیم کرد، شهید

علی خوش‌لفظ که سالیان طولانی درد و رنج جانبازی را تحمل کرد و در نهایت به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب شهادت این شهید والا مقام را به پیشگاه حضرت بقیة الله الأعظم امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم‌ رهبری«مدظله» و مردم انقلابی ایران اسلامی خصوصاً اهالی شهیدپرور همدان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو مقام را برای آن شهید مسئلت می‌نمایم.
حسین نوری همدانی

همچنین سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشگر سلیمانی و جمع کثیری از فرماندهان سپاه و ارتش در اطلاعیه های جداگانه ای، شهادت جانباز علی خوش‌لفظ را تسلیت گفتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 739075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =