آموزشگاه خیّرساز بوتراب در زرآباد به بهره‌برداری رسید

آموزشگاه خیّرساز بوتراب شهر زرآباد همزمان با سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام(ره) به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی در آئین افتتاح آموزشگار خیّرساز بوتراب، ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز مهندسین سیده مائده و سیده ماجده محمدسیدی جهت ساخت این آموزشگاه گفت: در دوره ای که آموزش و پرورش از لحاظ منابع مالی در محدودیت قرار دارد، حاج آقا محمدسیدی آستین ها را بالا زده و چندین مدرسه را در دست احداث دارد که بنده به نوبه خودم دستان این خیّر محترم را می بوسم.

محمود شرفی، به افزایش تراکم دانش آموزان در کلاس های درس اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش شهرستان خوی شدیداً به مدارس جدیدالاحداث نیاز دارد و از خیرین محترم عاجزانه استدعا دارم به مقوله احداث مدارس در این شهرستان با رویکرد خاصی ورود پیدا کنند و اگر وضعیت به همین روال پیش برو ، قطعاً در آینده با بحران مواجه خواهیم شد.

در ادامه این آئین، بخشدار صفائیه با تشریح مقدمات و تاریخچه احداث این آموزشگاه گفت: مدارسی که آقای سیدی احداث می کنند در نوع خود بسیار خلص بوده و نمونه این آموزشگاه به جز ایواوغلی که ساخت آنها همزمان آغاز شده، در هیچ کجای کشور وجود ندارد و اینکه ایشان این منطقه را برای احداث مدرسه انتخاب کرده اند، بدون دلیل نبوده و از آقای کبیری کمال تشکر را دارم که آقای سیدی با پشتوانه و هماهنگی ایشان تصمیم گرفتند این آموزشگاه بسیار شیک و تر و تمیز را در این منطقه احداث کنند.

ناصر سنایی، تخریب و ترور شخصیت این دو بزرگوار در فضای مجازی را ناجوانمردانه و قابل تامل دانست و اذعان داشت: پل ورودی روستای قیزیل آغل بخش صفائیه نیز با هماهنگی نماینده محترم مردم در مجلس و همت خیرین عزیز در حال احداث می باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی هم از کسب رتبه چهار کشوری این استان در تحویل پروژه های نیمه تمام خبر داد و گفت: در طول این مدت ۷۰ مدرسه با ۳۰۰ کلاس درس را تحویل داده و هم اکنون نیز ۱۰۰ پروژه با ۵۰۰ کلاس درس را در دست ساخت داریم و شهرستان خوی نیز در حوزه خیرین مدرسه ساز، رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

قهرمان رحمانی، مشخصات این پروژه را ۲۴۶۸مترمربع عرصه، ۹۰۰ مترمربع زیربنا، ۳۵۰ متر دیوارکشی و ۱۰۰۰مترمربع اجرای پروژه اعلام کرد و افزود: آموزش و پرورش برای ساخت چنین مدرسه ۶ کلاسه ای به ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و البته پروژه های جناب آقای سیدی جلوه ها و زیبایی های خاص خودش را دارند.
و بعد از افتتاح مدرسه شهر زرآباد کبیری نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی و مدیر آموزش و پرورش خوی از مراحل احداث و تکمیل مجتمع آموزشی خیّرساز محمدسیدی واقع درمیدان شیخ نوایی خوی بازدید کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =