گروه موسیقی بانوان شهرستان لاهیجان در نخستین آیین نکوداشت مادران در رشت هنرنمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین گیلان؛ نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر با حضور گسترده‌ مادران نمونه استان گیلان به‌همت بنیاد فرهنگی و بین‌المللی مادر و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در رشت برگزار شد.

دراین برنامه جمعی از بانوان هنرمند شهرستان لاهیجان قطعاتی را با نام‌های ایران، هوای جنون، کوهستان، پریچهر و پریزاد اجرا کردند.

«مریم موسوی» نوازنده تار، «ستاره نوحی» نوازنده سنتور، «صنم پوربابایی» نوازنده ویولن، «نیلوفر صفارنیا» و «پرناز فرج پور» نوازنده گیتار، «فرانک خوش الحان» نوازنده تمبک و «دیانا منصوری، سانیا شکری، مرضیه صنایع و ماهرخ صنایع» کرال، اعضای این گروه موسیقی را تشکیل می دادند.

این همایش با هدف تبیین و تاثیر نقش مادران در ساختن جامعه‌ای ایده‌آل، پررنگ ساختن مسئولیت‌های جامعه به‌ویژه وظایف فرزندان در قبال حقوق ارزشمند مادر و آشنا ساختن بیشتر جامعه با جایگاه و نقش والای مادر اجرا شد.

آیین نکوداشت مقام والای مادر تاکنون در ٢٣ استان کشور برگزار شده است و تا پایان سال در مابقی استان‌های کشور نیز برگزار می‌شود.

در این همایش ١٧ مادر نمونه از بین بیش از ٦٠ مادر نمونه استان گیلان بر اساس ارزیابی ٥ شاخص‌ بنیاد فرهنگی و بین‌المللی مادر ارزیابی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =