فیلمبرداری قسمت‌های چهارم و پنجم از مجموعه سینمایی «گرگ و میش» پاییز امسال در ونکوور در کانادا و «باتن روژ» در ایالت لوئیزیانا آمریکا انجام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت سامیت اینترتینمنت تهیه‌کننده این فیلم‌های خون‌آشامی با اعلام این خبر تاکید کرد تولید دو فیلم «سپیده‌دم» یکسال طول می‌کشد.

برای اولین بار در مجموعه فیلم‌های «گرگ و میش»، ایالت لوئیزیانا به عنوان لوکیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. استودیو سامیت سه هفته پیش اعلام کرد فیلم آخر مجموعه را در دو قسمت اکران می‌کند. فیلم اول 18 نوامبر 2011 روی پرده می‌رود و تاریخ اکران فیلم دوم هنوز مشخص نشده است.

«سپیده‌دم» چهارمین و آخرین فیلم از مجموعه کتاب‌های «گرگ و میش» نوشته استفانی مایر است.  دو فیلم «سپیده‌دم» را بیل کاندون کارگردانی می‌کند. در قسمت آخر بلا دختر نوجوان و ادوارد خون‌آشام ازدواج می‌کنند و صاحب دختری نیمه‌انسان-‌نیمه خون‌آشام به نام «رنسمی» می‌شوند.

کاترین هاردویک اولین فیلم «گرگ و میش» را کارگردانی کرد و کریس وایس کارگردان فیلم دوم بود. دیوید اسلید هم روی صندلی کارگردانی فیلم سوم نشست که از 30 ژوئن اکران شده است. سه فیلم اول تاکنون بیش از 4/1 میلیارد دلار در دنیا فروش داشته است.

فیلمنامه سه فیلم قبلی را ملیسا رزنبرگ نوشته و او اکنون روی فیلمنامه فیلم چهارم کار می‌کند. تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه از چهار جلد «گرگ و میش» به فروش رفته و حق چاپ آن به 50 کشور فروخته شده است.

ورایتی / 9 ژوئیه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 74197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =