استاندار البرز: هیچ دستگاهی در البرز حق افزایش قیمت بدون دریافت مجوز را ندارد

تسنیم نوشت:استاندار البرز با بیان اینکه مدیران مشکلات مردم را جدی بگیرند، گفت: به اعضای اصلی شورای برنامه‌ریزی تاکید می‌کنم که هیچ کس حق ندارد بدون دریافت مجوز افزایش قیمت دهد.

محمدعلی نجفی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که صبح امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه ما موظف به تامین ارزاق مردم و کنترل قیمت‌ها برای جلوگیری از تعرض به حقوق مردم هستیم، اظهار داشت: دستگاه‌های خدماتی باید روی قبوض برق، آب و گاز دقت لازم را داشته باشند.

استاندار البرز با اشاره به تجمعات اخیر و با بیان اینکه نیروی انتظامی خویشتن‌داری کند ولی این همیشه اتفاق نمی‌افتد و اجازه تعرض به اموال عمومی داده نمی‌شود، ادامه داد: مسئولان از مشکلات اشتغال مردم آگاه هستند و در همین راستا در استان البرز سهمیه اشتغالزایی از 33 هزار به 45 هزار شغل افزایش یافته و در این زمینه هیچ کوتاهی از دستگاه‌ها پذیرفته نیست زیرا که داشتن شغل سبب آرامش مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران مشکلات مردم را جدی بگیرند و همچنان با حفظ کرامت ارباب رجوع خدمات دهی لازم را انجام دهند، بیان کرد: به اعضای اصلی شورای برنامه‌ریزی تاکید می‌کنم که هیچ کس حق ندارد بدون دریافت مجوز افزایش قیمت دهد و تخریب و تجاوز به حقوق مردم به هیچ وجه پذیرفته نیست.

نجفی با بیان اینکه با توجه به بودجه سال 97 باید به بخش خصوصی اعتماد و کمک بیشتری شود، اضافه کرد: در بخش‌های کشاورزی و صنعت می‌توان با یک هزار و 500 میلیارد تومان، سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داد که به توجه نیاز دارد.

وی با اشاره به توجه به شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات آن‌ها، گفت: هرآنچه که مورد تصویب قرار می‌گیرد باید مدیران به آن پایبند بوده و با جدیت در عمل به آن کوشا باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =