استاندار: چهارمحال و بختیاری بارانداز اردوی تیم‌های ملی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با توجه به ظرفیت و پتانسیل بسیار بالای استان برای اجرای برنامه های توسعه ای ورزش گفت: این استان می تواند به بارانداز اردوهای ملی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی روز یکشنبه در نشست با معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری به لحاظ برخورداری از ظرفیت های مختلف جغرافیایی، طبیعی، اجتماعی، گردشگری، ارتفاع از سطح دریا، آب و هوای مناسب، سرمایه های مادی و معنوی می تواند در ارتقای کیفی و کمی فرهنگ ورزش بین آحاد جامعه تاثیرگذار باشد.
وی افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه ورزش و جوانان باید به منظور بهره مندی از ظرفیت جوانان در بخش های مختلف برنامه ریزی کنند.
عباسی تصریح کرد: ورزش می تواند یکی از بهترین گزینه ها به منظور پرکردن اوقات فراغت جوانان باشد، از این رو اختصاص اعتبار به طرح های ورزشی در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: مسئولان برای کاهش استرس های روزانه و پائین آوردن افسردگی جامعه تلاش کنند.
امیررضا خادم اظهار کرد: پرکردن اوقات فراغت و ایجاد نشاط اجتماعی در تقویت روحیه، کاهش میزان استرس های روزانه و پائین آوردن افسردگی اثرگذار است.
وی افزود: به همین منظور مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در سطح ملی و استانی باید نسبت به برنامه ریزی در خصوص پرکردن اوقات فراغت و ایجاد نشاط اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهند.
خادم تاکید کرد: فراهم کردن زمینه و بستر مناسب برای توسعه و پیشرفت ورزش و امور جوانان و کسب موفقیت های قهرمانی و مدال آوری می تواند در نشاط اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد.
گفتنی است ، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر ورزش و جوانان به منظور معرفی حمید کریمی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =