در صورتی که هرگونه مشخصات از صاحبان عکس‌های زیر یا هرگونه اخبار و اطلاعات اعم از عکس، فیلم و یا شکایت در خصوص جریان‌های اغتشاش طلب دارید، از طریق سایت گرداب گزارش کنید.

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی فرماندهی امنیت سایبری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حوادث تلخ چندروز گذشته که از اعتراض و تحصن به‌حق و مسالمت‌آمیز مردم عادی و معترض به گرانی و بیکاری و تبعیض آغاز شد، در نهایت به دست موج‌سواران و عناصر فرصت‌طلب داخلی و خارجی و به تحریک کانال‌ها و شبکه‌های ضدانقلاب، کار به اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشیده شد. با این وصف، نه تنها مطالبات صحیح مردم به سرانجام مشخصی نمی‌رسد، بلکه به دلیل تخریب‌ها و ناامنی‌هایی که اغتشاشگران به ویژه در عصر شنبه نهم دی ماه در برخی میدان‌ها و خیابان‌های شهر و استان‌های کشور عزیزمان انجام دادند، اعتراضات شکل امنیتی پیدا خواهد کرد.

بنابراین دشمنان اصلی مردم معترض و مطالبه‌گر، عناصر فرصت‌طلب، رادیکال و کینه‌توزی هستند که خواسته‌های مردم را از محتوای ضدفساد خالی کردند و به سوی مقاصد و اهداف فتنه‌گرانه سوق دادند. در نتیجه باید تصریح کرد شناسایی و برخورد با عناصر تخریب‌گر و فتنه‌گر باید در سرلوحه مطالبات و خواسته‌های اصلی مردم از نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی باشد.

با این نگاه، وب سایت گرداب از همه مردم درخواست می‌کند عناصر فتنه‌گری که سبب امنیتی شدن فضای مطالبات ارزشمند مردم شدند و به اموال عمومی و خصوصی مردم تعرض کردند، شناسایی نمایند تا برخورد قاطع سبب شود از این پس هر کسی با هر بهانه‌ای جرأت تخریب و آشوب را نداشته باشد و مردم نیز مطمئن شوند عاملان و خاطیان حوادث تلخ ابتدای زمستان 1396 به دست قانون سپرده شده‌اند.

در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس‌های زیر و یا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان‌های اغتشاش طلب از هر گروه و صنفی که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت‌های مخرب می‌کنند دارید، می توانید از طریق سایت گرداب (بخش تماس با ما و یا سامانه تعاملی گرداب) گزارش کنید.

 



نماینده ولی فقیه در لرستان: آشوبگران از خارج استان وارد شده‌اند

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی با اشاره به آشوب‌های اخیر در برخی شهرهای استان اظهار کرد: بررسی این رویدادها از چند بعد قابل‌ تأمل بوده است، اول اینکه این اتفاقات در شرایطی رخ داد که شاهد پیروزی جمهوری اسلامی ایران در رفع فتنه داعش در منطقه از جمله کشورهای سوریه و عراق بودیم، استکبار جهانی و آل سعود به دنبال این بودند که برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود، با استفاده از عناصر ضدانقلاب و عناصر جیره‌خوار خودشان ناامنی را به داخل کشورمان بکشانند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به موج‌سواری دشمنان و عناصر ضدانقلاب و معاند در حوادث اخیر بیان کرد: دشمنان به دنبال فرصت و بهانه‌هایی بودند که ناامنی‌هایی را در ایران اسلامی ایجاد کنند.

میرعمادی اضافه کرد: در این راستا دشمنان با سوءاستفاده از طرح مسائل، مشکلات، گرفتاری‌ها و خواسته‌های به‌حق مردم، سوار بر موج شدند و شاهد اقدامات آشوبگرانه اغتشاش‌گران و تخریب اموال عمومی و شخصی مردم بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با یادآوری و تأکید بر اینکه آشوبگرانی که اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم کردند عناصر جیره‌خواری هستند که از خارج استان وارد لرستان شده‌اند، افزود: مردم ولایی لرستان بار دیگر همچون ۹ دی و ۲۲ بهمن پاسخ دندان‌شکنی به این افراد خواهند داد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اینکه در این مدت هم مردم لرستان بارها تنفر خودشان را از اقدامات آشوبگران اعلام کرده‌اند، عنوان کرد: فتنه جدید با حمایت آشکار بیگانگان و دخالت‌های وقیحانه سران برخی کشورهای مدعی دموکراسی و مرتجعین عرب صورت گرفته است.

وی افزود: دست‌های پشت پرده این رخدادها برای مردم روشن و آشکار شده است و ملت ایران بار دیگر به کینه‌ورزی و دشمنی ایادی استکبار پی برده‌اند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مردم ایران بار دیگر قطعاً وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های آن اعلام می‌کنند، خاطر نشان کرد: مردم لرستان نیز که همواره به ولایت‌مداری شهره بوده‌اند اجازه نمی‌دهند که امنیت استان توسط عده‌ای عناصر جیره‌خوار که از بیرون اجیر شده‌اند خدشه‌دار شود چراکه لرستانی‌ها ازاین‌گونه اقدامات بری و متنفر هستند.

مردم صف خود را جدا کنند

مجمع نمایندگان استان لرستان در بیانیه‌ای  ضمن اعلام پیگیری مطالبات مردم، از آنان خواسته شده است که با هوشیاری، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

در این بیانیه آمده است: اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه‌های مختلف مواجه شده‌اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه‌های مجازی، از احساسات پاک و مطالبات به‌حق مردم، سوءاستفاده کرده و آزمون شکست‌خورده دیگری را تجربه می‌کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری شما مردم عزیز، بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک خواهیم مالید.

مجمع نمایندگان استان، در کنار سایر نمایندگان ملت، برای پیگیری خواسته‌های به‌حق و ضروری شما با تمام توان، تلاش خواهد کرد و از شما مردم هوشیار و انقلابی و به‌خصوص جوانان عزیز درخواست می‌کنیم به طناب پوسیده استکبار جهانی تمسک نجویید و بدانید تخریب اموال عمومی و لطمه به بیت‌المال و ایجاد بی‌نظمی و هرج و مرج، گناهی نابخشودنی است.

در پایان این بیانیه آمده است: از همه مردم شریف استان لرستان مصرانه می‌خواهیم برای آرامش و امنیت استان هم‌قسم شویم و مردم صف خود را از صفوف ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کنند.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742544

برچسب‌ها