از مجموعه کتاب‌های موفقیت برایان تریسی، "قدرت برنامه‌ریزی" با عنوان فرعی "رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن" در زنجان چاپ شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ این کتاب از سوی سید مصطفی طهوری ترجمه شده و از سوی انتشارات هلال نقره‌ای با هزار جلد تیراژ و هشت هزار تومان قیمت به بازار کتاب کشور عرضه شده است.

در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است: حتما شنیده‌اید که برای دستیابی به موفقیت و پیروزی باید ملزوماتش را دارا باشید. ابتدا باید در دنیای درونی خود، خواهان تحقق هدفتان باشید تا بتوانید آن را کسب کنید. برای تغییر دادن دنیای بیرون، باید دنیای درون را تغییر دهید. گوته می‌گوید: "برای برخورداری بیشتر باید بیش از پیش تلاش کرد." به عبارت دیگر، برای برخورداری از یک زندگی متمایز در هر حوزه‌ای از زندگی باید به فردی متفاوت تبدیل شوید. شما باید بیاموزید که رشد کنید و تجربیاتی را به دست آوردید که تحلیل و بینش دستیابی به یک زندگی برتر را به شما می‌دهد و هیچ راه میانبر و کوتاهی در این مورد وجود ندارد. این مشکل تداعی‌کننده تصویری از موفقیت در ذهن من است که آن را در طی سال‌ها، در اختیار هزاران نفر در سراسر جهان قرار داده‌ام. بعد از توضیح دادن این تصویر، تمام افراد موفقی که تا به حال دیده‌ام، گفته‌اند: "این دقیقا علت موفقیت امروز من است."

در این کتاب سه راه‌کار مهم برای دستیابی به موفقیت عنوان شده که عبارتند از:

١- دقیقا تعیین کنید که چه می‌خواهید و سپس برای دستیابی به خواسته و تمایلات دیرینه خود برنامه‌ریزی نمایید. در خصوص رسیدن به مقصدتان تصمیم بگیرید.

٢- به طور واقعی اقدام کنید. به سوی هدف حرکت کنید. ایمان راسخ داشته باشید. قدم اول را بدون هیچ‌گونه تضمینی برای موفقیت بردارید.

٣- پیوسته آماده اصلاح مسیر خود در هر ساعت و هر روز باشید تا به مقصد برسید. همیشه منتظر بروز مشکلات، بحران‌ها و تنش‌های اجتناب‌ناپذیر باشید. از آنجا که نمی‌توانید از آنها دوری کنید، باید از عکس‌العمل موثر در برابرشان برخوردار باشید.

از همین حالا مشخص کنید هدف و مقصدتان چیست، سفر را آغاز کرده، مسیر را اصلاح کنید تا به آنچه دلتان می‌خواهد و در آرزویش هستید، برسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =