دیدار استاندار مازندران با بهداد سلیمی

اسلامی ؛استاندار مازندران در نشست صمیمی با بهداد سلیمی، قهرمان ارزنده وزنه برداری کشور در خصوص مسائل و مشکلات ورزشی بحث و گفت و گو نمود و عنوان کرد : افتخارآفرینی فرزندان و قهرمانان دیار علویان در مسابقات جهانی و بین المللی مایه فخر و مباهات است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه  مازندران ،استاندار مازندران از بهداد سلیمی خواست تا با حفظ روحیه و آمادگی ، خود را برای حضور در مسابقات و همچنین ترویج ورزش قهرمانی در مازندران مهیا نماید.

در این نشست بهداد سلیمی از توجه مهندس اسلامی نسبت به ورزش و امور قهرمانان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: نگاه مستقیم و به روز نماینده دولت در مازندران موجب دلگرمی و افزایش روحیه قهرمانان خواهد شد .
حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز ضمن تقدیر از حسن توجه استاندار نسبت به ورزش و امور جوانان ؛ از بهداد سلیمی به عنوان افتخار استان مازندران و ایران عزیز اسلامی نام برد .
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان از استاندار مازندران با توجه به شرایط بهداد سلیمی خواستار حمایت از این سرمایه ملی شد تا شاهد تداوم و توسعه ورزش قهرمانی در میادین برون مرزی و ملی باشیم.
در انتها به رسم یادبود استاندار مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از بهداد سلیمی تقدیر نمودند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =