کیهان نوشت: حمایت‌های چهره‌های هنری از اغتشاشگرها درحالی است که بیشتر کسب و کار خود را مدیون نهادهای حاکمیتی، از جمله صداوسیما، سازمان اوج، وزارت ارشاد و ... هستند.

در کنار نقدهای کارشناسانه به عملکرد صداوسیما در آشوب‌های اخیر کشور، برخی از اهالی رسانه نیز اظهارات پیش پا افتاده‌ای را بیان کردند که نه راهگشاست و نه نقد حساب می‌شود.

در ادامه حمایت‌های کورکورانه چهره‌های هنری از اغتشاشگرها افرادی چون محسن تنابنده نیز به صف این جریان پیوستند. حمایت این افراد از آشوبگران درحالی است که آن‌ها نیز بیشتر کسب و کار خود را مدیون نهادهای حاکمیتی، از جمله صداوسیما، سازمان اوج، وزارت ارشاد و ... هستند.

حمایت این افراد از اغتشاشاگران در حالی صورت گرفته است که اساسا مردم معترض به مسائل اقتصادی و معیشتی وقتی حمایت رژیم آل‌سعود و ترامپ و تروریست‌های منافق را از اغتشاشات دیدند، صف خود را از این آشوب‌ها جدا کردند. اتفاقا مردم منتقد وضع اقتصادی کشور روز گذشته در حمایت از نظام راهپیمایی کردند.

اما گویا برخی از سلبریتی‌ها هنوز این مسائل را نفهمیده‌‌اند و نمی‌دانند آن‌هایی که مردم بی‌گناه را می‌کشند و پرچم مقدس کشورمان را آتش می‌زنند، هیچ ربطی به مردم و معترضان واقعی به وضع اقتصادی کشور ندارند.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    30 4
    کیهان جان خسته نشدی
    • نسیم A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
      5 1
      قابل توجه کهیان ...پول و سرمایه نهادهای که نام برده شده متعلق به مردم کشور است نه حکومت یا جریان خاصی..بنابراین افراد باید صدای مردم باشند.....این حرف درست به مثابه این است که میگید امنیت دارید و خفه شید...عزیزم اولین اصلی ترین وظیفه هر حکومت امنیت است...اصلا این امنیت برای خود حاکمان است بعد مردم پس منتی نیست.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    34 8
    بزرگترین عامل ایجاد ناامیدی و اغتشاش در کشور روزنامه کیهان و دوستان شکست خورده در انتخابات و معجزه سابق هزاراه سوم و بازیگر نقش اپوزیسیون در حال حاضر هستند .
  • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
    18 2
    کیهان خوب میداند مردم از چه چیزهای که در حکومت ناراحت هستند .