استاندار چهارمحال و بختیاری :مسئولان وعده های غیر عملی به مردم ندهند

ایرنا نوشت : استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان نباید به مردم وعده های غیرعملی بدهند که توان اجرایی آن را ندارند.

اقبال عباسی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر بروجن تاکید کرد: تمامی وعده ها و قول های مسئولان باید مطابق با لایحه بودجه و پیش بینی های اعتباری به موقع باشد.
وی افزود: هم اینک توزیع 30 درصد بودجه ملی در اختیار استان هاست که باید در 13 فصل براساس اولویت ها و شاخص های شهرستانی تقسیم شود.
عباسی تصریح کرد: استانداران تنها می توانند 10 درصد از مجموع بودجه های استانی را جابجا کنند به همین منظور هیچ مسئولی به خاطر خوشایند دیگران حق ندارد وعده بیجا و مغایر با قانون به مردم بدهد.
رئیس شورای اسلامی بروجن نیز گفت: تقویت اعتماد مردم یکی از برنامه های محوری و مطلوب دولت های یازدهم و دوازدهم محسوب می شود.
ابوالقاسم منصوری بروجنی اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام به عنوان یکی از خواسته ها و مطالبات اصلی شهروندان باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.
وی افزود: ارتقای وضعیت راه های ارتباطی، تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، آغاز عملیات اجرایی کمربندی غرب به شمال و توجه به نیروی انسانی در مدیریت های استانی و ملی از دیگر خواسته های مردم بروجن محسوب می شود.
در این نشست اعضای شورای اسلامی بروجن نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در خصوص چگونگی تسریع در روند ارتقای همه جانبه این شهر را ارائه کردند.
شورای اسلامی بروجن هفت عضو دارد که از این تعداد 1 نفر خانم و 6 نفر مرد هستند.
بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =