مدیر ناحیۀ نورد سرد فولادمبارکه گفت: وقتی همۀ ارکان تولید یک محصول از ابتدا تا انتها با هم همکاری و تبادل اطلاعات کنند، مطمئنا نتایج مطلوبی به دست خواهد آمد؛کما اینکه فولادمبارکه برای تأمین هرچه بیشتر و کیفیتر نیاز مشتریان خود سرمایه گذاری ها و اقدامات مناسبی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گردهمایی بزرگ شرکتهای تولیدکنندۀ لوازم خانگی و شرکت فولادمبارکه با تأکید بر توسعۀ همکاریهای فنی و تجاری و با هدف حمایت متقابل از تولید ملی و اشتغال، با حضور مدیرعامل و مدیران حوزۀ فروش و بازاریابی فولادمبارکه و جمعی از مدیران عامل و کارشناسان بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور در تهران برگزار شد.

در این نشست حسین زاده مدیر ناحیۀ نورد سرد فولادمبارکه در خصوص دستاوردهای فولادمبارکه درزمینۀ تولید ورق های موردنیاز در صنعت لوازم خانگی و همچنین برنامه های فولادمبارکه برای تأمین هرچه بیشتر نیاز این صنف گزارش مبسوطی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه نیازها و انتظارات مشتریان در بخش لوازم خانگی عمدتا شامل ۴ بخش ورقهای سرد نوردیده (روغنی)، ورق های سرد نوردیده (لعاب پذیر)، ورق های گالوانیزه (معمولی و کششی) و ورق های رنگی است تصریح کرد: این ورقها در ساخت انواع بخاری، یخچال، کولر، ماشین لباسشویی و... کاربرد دارند.

حسین زاده در ادامۀ سخنان خود با اشاره به نیازها و انتظارات تولیدکنندگان لوازم خانگی اظهار کرد: به منظور دستیابی به کیفیت بهتر محصول نهایی که به دست مصرف کننده می رسد اجرای پروژه های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر ناحیۀ نورد سرد برای تقویت همکاری تولیدکنندگان لوازم خانگی با خط تولید فولادمبارکه پیشنهادهایی مطرح و تصریح کرد: وقتی همۀ ارکان تولید یک محصول از ابتدا تا انتها با هم همکاری و تبادل اطلاعات کنند، مطمئنا نتایج مطلوبی به دست خواهد آمد؛کما اینکه فولادمبارکه برای تأمین هرچه بیشتر و کیفیتر نیاز مشتریان خود سرمایه گذاری ها و اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود، گام برداشتن در مسیر توسعۀ همکاری ها و تولید بهتر و کیفی تر را گام مناسبی برای توسعۀ ملی دانست.

در ادامه حبیب الله انصاری دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی هم در سخنانی گفت: از آنجا که مشتری محوری یکی از ارکان توسعۀ بازار است، باید با نگاه ملی و حتی فراملی برای ایجاد بازارهای صادراتی و توسعۀ صادرات چاره اندیشی کنیم. باید به خاطر داشته باشیم واحدهای تولیدی که نگاه صادرات محور ندارند و فقط به بازارهای داخلی اتکا میکنند، قطعا محکوم به فنا خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه صنعت فولاد و در پی آن صنایع لوازم خانگی از صنایع پیشران و توسعه دهندۀ رشد اقتصادی هستند، گفت: خروجی این دو صنعت ضمن جلوگیری از واردات و خروج ارز از کشور با آحاد مردم در ارتباط است و درواقع برای جامعه ایجاد ارزش افزوده میکند؛ از این رو باید از صنایع داخلی به نحو مقتضی حمایت کرد.

دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در خاتمۀ سخنان خود با بیان اینکه هدف مشترک فولادمبارکه و تولیدکنندگان لوازم خانگی توسعۀ اقتصادی کشور است، بر تداوم برگزاری این جلسات و پیگیری اجرایی شدن موضوعات مطرح شده در آن تأکید کرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =