اولین جلسه " اتاق فکر توسعه و آبادانی لرستان " برگزار شد

این جلسه با حضور دکتر خادمی استاندار لرستان، ملکشاهی راد و بیرانوندى نمایندگان مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، دکتر سلاح ورزى رئیس اتاق بازرگانی لرستان و جمعی از صاحبنظران لرستانی در حوزه های اقتصادی در محل اتاق بازرگانی ایران تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در اين جلسه ضمن بررسي ساختار و ساز و كارفعاليت اين اتاق فكر، در خصوص چشم انداز، ماموريت و اهداف تشکیل این اتاق فکر به عنوان يك جمع غير سياسي و غير انتفاعي بحث و تبادل نظر شد.

ماموریت اصلی شکل گیری این مجموعه ، بهره گیری از توان فکری و اجرایی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با استان لرستان به منظور تدوین نقشه جامع توسعه استان و تلاش براي ايجاد ساختار حقوقی لازم براى تعريف پروژها و تامين سرمايه در جهت فعاليت های توسعه ای استان عنوان شد.

در اين نشست اعضای شرکت کننده پیشنهادات و راهكارهاى خود را جهت تبیین و تعیین اهداف کلان تشکیل اتاق فکر مطرح نموده و تصميمات لازم به عمل آمد.

گفتنی ست: مقرر شد کارگروه هاي تخصصى به صورت جداگانه، طرح ها، پيشنهاد در حوزه هاى صنعت و معدن، کشاورزی، زیربنایی، گردشگری و .... را تهيه و تدوين و جهت تصمیم گیری اعضاء ارائه نمایند تا در جلساتی که به صورت دوره ای پیش بینی شده است بررسی و تصميمات و اقدامات بعدي در راستاي اجراء اين طرح ها فراهم شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =